woensdag 26 september 2012

Wishing you a great day

Hoi hoi,

Vandaag heb ik weer een vintage kaart om te laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge 
bij Scrap my Dream.
Deze keer een schets om een creatie mee
te maken, en dit is mijn voorbeeld geworden.

Ik heb hiervoor het volgende gebruikt:
Foto: Pion design
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MME - Lost & Found - Breeze
Tekst: Nicole Verkooijen
Stans: Quikutz - photocorner
Tim Holtz - filmstrip frames
Pons: EK succes - butterfly
EK succes - photocorner
Martha Stewart - butterfly
Overig: Perlen pen, 
Tim Holtz - tiny attacher

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

18 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Ilonka zei

Wat een plaatje van een kaartje. Prachtig gemaakt.

Groetjes Ilonka

Marieke zei

Super mooi is tie! Jij bent ook al zo verzot op kraft, zie ik tenminste elke keer weer terugkomen!

Erg mooi hoor, Groetjes van Marieke

sjanie zei

Mooi kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

jolanda zei

mooi kaartje

Doreen zei

Oh this is gorgeous,love the image and fab papers.xxx

Ans Gilbert zei

Hallo Hélène,
wat een heerlijk Vintagekaartje is dit..complimenten..

groetjes Ans

Ankie vd Polder zei

Alweer zo'n schattig kaartje/plaatje. En de kleurencombi vind ik ook erg goed gevonden Hélène. Groetjes, Ankie

Cards and Arts by Jol zei

mooi kaartje Héléne.

groetjes jolande

Henriëtte zei

Wat een plaatje weer zeg!

Groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hallo is weer een mooie.Gr.Nel

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes Marian

Patricia zei

Super mooi weer!!!
Groetjes Patricia

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Saskia zei

Je kaartje is weer prachtig. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Mooi!!!!! Vooral die filmstrip erachter vind ik onwijs gaaf!
Groetjes Elly

Linda van der Velden zei

Gave kaart!!

stampingdutchgirl zei

Ik had al commentaar gegeven op deze kaart op ons designblog, maar wil het hier nog wel een keer doen, want de kaart is echt geweldig!
groetjes, Maaike