woensdag 5 september 2012

Tilda with corn

Hoi hoi,

Afgelopen zaterdag tijdens de open dag van Scrap my Dream
heb ik dit afdrukje ingekleurd. 
Natuurlijk wil ik jullie ook het eindresultaat laten zien.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia - Tilda with corn
Papier: linnenkarton, Bazzil kraft
Scrappapier: Magnolia 
Stans: Cheery lynn - doily - French pastry
Magnolia doohickey - label - swirl - border
Quikutz - photocorner
Die-namics - labels
Tim Holtz - autumn gatherings
Overig: knopen, Perlen pen, Dymo lettertang,
Wild orchid flowers, touw en Tim Holtz tiny attacher

Bedankt voor jullie leuke reactie op mijn vorige bericht ;-)

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

8 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, hij is mooi geworden. Ik had het afdrukje nog niet eens compleet afgezien afgelopen zaterdag maar je hebt hem weer super afgewerkt en het kaartje is schattig. Groetjes, Ankie

sjanie zei

Wat een mooi kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Helene,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Astrid zei

Prachtige kaart Helene, geweldig.
Groetjes Astrid

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

schattig kaartje, is weer heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Cordine zei

Schitterend kaartje!
Groetjes
Cordine

Marianne zei

WAt is die mooi!!!!!!!!!
Liefs, Marianne