zaterdag 29 september 2012

Nieuwtje en The magic of Christmas

Hoi hoi,

Na een gezellige dag gisteren bij Doe@ding lag er
een grote enveloppe op de deurmat.
Het was een enveloppe met artikelen van
de maand oktober van Marianne Design.
Want ik mag in oktober de "designer of the month"
invullen. Ik ben hier zo ontzettend blij mee!!
Alle spulletjes liggen inmiddels op mijn werkblad
en het weekend ga ik daar
heerlijk mee aan de slag.


Voor degene die niet weten wat het 
inhoud, de designer of the month
maakt een maand lang 2 creaties per week
met de nieuwe artikelen van Marianne Design.
Nou dat moet geen probleem zijn, want 
de maand oktober artikelen is weer super! :-D

Vandaag wil ik jullie nog een vintage kaart laten zien 
die ik afgelopen week gemaakt heb.

Hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
Foto: Pion design
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MME Lost & Found - Christmas
Stans: MD creatable LR0240
MD craftable CR1201
Tekst: Lili of the Valley
Pons: Nellie Snellen - floral punches
Overig: Brad, strasssteentjes, 
Tim Holtz tiny attacher

Fijn weekend allemaal en tot de volgende kaart!

Liefs Hélène

15 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, leuk dat je gastdesigner mag zijn. Heerlijk lijkt me dat om met zo'n nieuw pakketje iets te mogen maken om dit artikel te promoten. En de kaart die je hier gemaakt hebt is ook weer prachtig. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Karin Schuring zei

Prachtige kaart Helene! En wat een voorrecht op Designer of the month te zijn!! Succes en ik kijk uit naar je andere creaties!
Groetjes, Karin

C@ro zei

Gefeliciteerd Helene! Ik snap wel dat ze jou gekozen hebben als designer of the month!
Heel veel plezier.
En dit kaartje vind ik echt super gaaf!!!

Hanny zei

Wow, wat een schitterende kaart weer. Terecht dat jij designer of the month mag worden hoor!
Ik ben meteen volger geworden zodat ik niets van je mis.

Fijn weekend, liefs Hanny

www.tierelantijntjes.blogspot.com

Ilonka zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Helene en wat leuk dat je designer of the month mag zijn. Heel veel sucses.

Groetjes Ilonka

jolanda zei

heel mooi kaartje

Marieke zei

Leuk zeg dat je designer of the month mag zijn! Gefeliciteerd!
Wat een mooie kaart heb je toch weer gemaakt! Mooie kleurencombi!

Groetjes van Marieke

Riet zei

Wat een schitterende kaart,lief dat plaatje,mooi papier en details.

Liefs Riet.

Cards and Arts by Jol zei

leuk Héléne, ik ben benieuwd wat voor moois je gaat maken, je kaart is weer prachtig.

groetjes jolande

kaartenscrappenenzo zei

Hai Helene

Wat een prachtige kaart en wat stoer dat je voor Marianne design mag gaan ontwerpen ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe creaties ! Veel plezier ermee !

groetjes Danny

Laura zei

Wat een leuk nieuws dat je designer of the month mag zijn! Heel veel succes en vooral heel veel plezier! Je bent ook al in Kerststemming zie ik, een pracht van een vintage kaart!

Hugs, Laura

Henriëtte zei

Wauw zeg, wat leuk dat je designer van de maand bent geworden bij MD. Ben benieuwd wat je gaat maken.
Je kaart van vandaag is weer helemaal super zeg!

Groetjes Henriëtte

Miranda zei

prachtige kaart echt helemaal super, en gast designer bij marianne, super hoor maar dat gaat helemaal goed komen

M@rjan zei

Prachtige vintagekaart! Van harte met je maand designerschap, veel plezier met al die leuke dingen om mee te mogen spelen!

stampingdutchgirl zei

Ook al weer een super kaartje!
groetjes, Maaike