dinsdag 4 september 2012

The Collection van Marianne Design - Ik sta erin!

Hoi hoi,

Een 2de post voor vandaag... maar wel een bijzondere. 
Zojuist viel The collection van Marianne Design op
de deurmat, en al bladerend zie ik ineens mijn
kaart staan die ik voor Cuddly Buddly heb
gemaakt! Kim, van Cuddly Buddly had me pas wel
gemaild dat er gevraagd was om een foto van mijn kaart
maar wat er vervolgens mee zou gebeuren wist ik
niet. Nu dus wel ;-)
Nou ik kan jullie zeggen.... Ik ben zo trots als een pauw en 
glim van oor tot oor ;-)

En complimenten voor alle kaartenmaaksters die erin staan,
want wat een ontzettend leuk blad is het geworden!

Dit wilde ik graag even met jullie delen ;-)

Liefs Hélène
 

11 opmerkingen:

Henriëtte zei

Gefeliciteerd, het is dan ook werkelijk een hele leuke kaart die je hebt gemaakt. "Verdiend er in" zou ik zeggen.

Groetjes Henriëtte

Aletta zei

Wat leuk !!!!

Een super... compliment voor jouw prachtig creatie(s).

Groetjes Aletta

Gretha zei

Gefeliciteerd!!! ik ben hartstikke blij voor je, je hebt het meer dan verdiend. Geniet er maar heerlijk van.
liefs Gretha

Patricia zei

Gefeliciteerd zeg, het is ook DIK verdiend hoor.
Je maakt PRACHTIGE kaarten!
Maar trots mag je zeker wezen, geniet ervan!
Groetjes Patricia

Cards by Jol zei

daar mag je ook trots op zijn Héléne, gefeliciteerd.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Prachtige kerst kaartjes!
Groetjes Jolanda

arjette zei

Wat super leuk zeg!!! Kan me voorstellen dat je super trots bent, én terecht hoor!!!!

gr. arjette.

Ankie vd Polder zei

Wat gaaf! En natturlijk mag je trots zijn, dat ik ook zijn. Geniet er maar lekker van, het is echt terecht dat je in het blad staat. Groetjes, Ankie

Marjan zei

Wat een superleuke verrassing was dat zeg !! En natuurlijk mag je trots zijn, je kaartjes zijn ook geweldig.

Groetjes, Marjan

crealinedance zei

Hoi leuk voor je zo'n verrassing.gr.Nel

jolanda zei

Gefeliciteerd... hier mag je ook wel super trots op zijn!

Groetjes, Jolanda