zondag 16 september 2012

Silent night

Hoi hoi,

Ik ben weer druk met de kerstkaarten in de weer
geweest, en deze wil ik graag laten zien.

Hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
Stempels: Tim Holtz - Magnolia (silent night)
Tekst: LOTV
Papier: Linnenkarton, kraft
Scrappapier: Bo bunny - Father Christmas
Stans: Die-namics - tabs
MD LR0181
Doohickey - helleborus
Pons: hoekpons
Martha Steward - rand pons
Overig: houten sterren, Perlen pen
strass steentjes, Gesso

Deze stijl kerstkaarten vind ik erg mooi en ben dus 
zuinig op mijn blokje Bo Bunny papier ;-)

Fijne avond allemaal.

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Folkje zei

Hij is prachtig, hou van deze stijl.

groetjes
Folkje

Folkje zei

Hij is prachtig, hou van deze stijl.

groetjes
Folkje

Patricia zei

Super mooie kaart zeg!
Ik vind het gezellig om je weer eens te zien van de week!!!!
Neem ik gelijk je schelpen mee!
Groetjes Patricia

Henriëtte zei

Wat een supermooie kaart. Hou ook erg van deze stijl.

Groetjes Henriëtte

Riet zei

Ohhh wowww,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

crealinedance zei

Hoi hoi de kaart is prachtig.gr.Ne

Jolanda Cuper zei

Wow wat een prachtige kerstkaart!
Echt nostalgisch en daar hou ik wel van mooie kleuren ook!
Groetjes Jolanda.

Marian zei

Prachtig kaart
Groetjes

Cards and Arts by Jol zei

wauw, super mooi, ik heb dit blokje ook, ben er al aardig doorheen, leuk hoe je de kerstman in de hoek hebt verwerkt.

groetjes jolande