donderdag 27 september 2012

Meet Little Lu - Christmas kiss

Hoi hoi,

Sommige van jullie hebben "Little Lu" op Facebook
misschien al gezien? Maar vandaag wil ik hem
graag op mijn blog aan jullie voorstellen.
Pachela Studios heeft een nieuw karakter getekend
en dat is deze schattige Little Lu geworden.
Er was aan Gretha en mij gevraagd of wij
een pre-release wilde maken. Dus een kaart met
de nieuwe digi voordat hij uit kwam. Nou 
dat wilde wij beide wel, met dit als resultaat ;-)

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier:MD Eline's Scandinavian winter
Stans: Tim Holtz - tag & bookplates
MD craftable CR1226
Nestabilitie
Overig: MD lint bolletjes/ lint met tekst
MD bedel, Perlen pen, Embosmal Tim Holtz
Tiny attacher

Benieuwd naar de andere nieuwe digi's bij Cuddly
Buddly, neem dan eens een kijkje in de 
shop 

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène.



10 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Hélène,
schattig stempeltje en supermooi kaartje..

liefs Ans

Cards and Arts by Jol zei

little lu is een schatje en je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Patricia zei

Wat een Superlief kaartje zeg!
Groet Patricia

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Aletta zei

Wat een schatje :))

Helemaal leuk !

Groetjes Aletta

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Marieke zei

Prachtig Helene!!! Die ster is echt super leuk/mooi! Ook het stempeltje is erg lief en mooi ingekleurd! Kortom weer een prachtig kaartje!

Groetjes van Marieke

Liesbeth zei

Hoi hoi, ik was je kaartjes natuurlijk al eerder tegengekomen op het Cuddly Buddly blog, ik vind deze prachtig, ben er zelf ook helemaal dol op, heb me gelijk maar aangemeld bij je.'groetjes Liesbeth
kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

stampingdutchgirl zei

Hier is maar één woord geschikt voor: SCHITTEREND!
groetjes, Maaike