zondag 9 september 2012

Kerst - North pole express

Hoi hoi,

Ik ben helemaal in de wolken! En ik kan jullie helaas nog
niet vertellen waarmee. Maar een klein tipje
van de sluier kan/ mag ik wel oplichten. Mijn
lieve vriendin Gretha en ik gaan samen
aan een projectje werken. Is dat niet geweldig?! 
Meer kan ik nog niet vertellen, maar "wordt vervolgd" ;-)

Voor vandaag heb ik weer een kerstkaart om
aan jullie te laten zien.

Hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
Fotoplaatje: Pion design
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: Maja design
Tekst: diverse LOTV stempels
Stans: Tim Holtz - birdcase
MD creatable LR0242
Pons: Martha Steward - snowflake
EK succes - photo corner
Overig: stempel Tim Holtz, Brad, Perlen pen
Hug Snug lint en Gesso.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en
tot de volgende kaart!

Liefs Hélène


12 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig Helene.
Liefs, Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie kaart.
Ben benieuwd wat voor leuks jullie in petto hebben.
Groetjes Miranda

Riet zei

Prachtige kaart,zo leuk plaatje,mooi papier.
Echt super.

Liefs Riet.

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg Helene!!!
Ik vind jou vintage style echt PRACHTIG!
Ik ben benieuwd naar het vervolg verhaal!!!!
Groetjes Patricia

Cards by Jol zei

je maakt me nieuwsgierig, je kaart is weer heel mooi.

groetjes jolande

Thea zei

Een schitterende stijlvolle kerstkaart, leuk in vintagestijl! Doet heel warm aan. Ook mij maak je nieuwsgierig dus niet te lang wachten graag.

Fijne zondag!
Groetjes Thea

crealinedance zei

Hallo dat is een mooie.gr.Nel

Gretha zei

Je kaart is schitterend en zeker als je hem in het echt hebt gezien, dan is ie nog mooier :)
Ik glunder ook van oor tot oor.
Liefs Gretha

Leny Hempen zei

Wat prachtig mooi Helene.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Henriëtte zei

Ben heel benieuwd waarom je zo in de wolken bent hoor. Eerste begin daarvan klinkt al leuk.
Je kaart is weer een plaatje.

Groetjes Henriëtte

arjette zei

Ja zeg, wat is dat nu???? Wel wat vertellen maar niet alles??? We zijn natuurlijk reuze nieuwsgierig nu, kom maar op!!!!
En je kaartje is, zoals altijd, weer een plaatje, erg mooi!!!!

gr. arjette.

Scrap Girl Online zei

Hallo,
Ik zie ze natuurlijk ook allemaal voorbijkomen op facebook waardoor ik niet meer zo vaak op je blog kom!
Maar ik blijf ze stuk voor stuk echt prachtig vinden hoor;)
En haal veel inspiratie uit je kaartjes.
Liefs Helga