zondag 23 september 2012

Het Canary Blog - Hollands meisje

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie felicitaties op mijn vorige bericht!

eindelijk heb ik het kaartje af voor "Het Canary Blog".
Ik had de digi gelijk aan de start aangevraagd, maar het kwam
er niet van om haar in te kleuren en een
kaart mee te plaatsen. 
Maar hier is ze nu eindelijk ;-)

Ik heb de kaart vrij eenvoudig gehouden, omdat het papier
erg druk is.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress
inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
walnut stain - stormy sky - antique linen
scattered straw - pumice stone

Fijne zondag allemaal en tot
de volgende kaart.

Liefs Hélène

10 opmerkingen:

Scrap Girl Online zei

Hij is prachtig geworden, lekker Hollands!
Gr. HElga

jolanda zei

je kaartje is er mooi geworden

Patricia zei

SUPER leuke hollandse kaart zeg!
En natuurlijk ook van mij GEFELICITEERD met je nieuwe dt plaatsje!
Groetjes Patricia

Ankie vd Polder zei

Je hebt het maar druk jij met je dt-schappen! Maar wel leuk dat je weer gevraagd bent. Het verbaasd mij niet hoor moet die mooie kaartjes van je. Grappig dat jij met hetzelfde stempeltje èn papier als dat ik gebruikt heb zo'n heel ander kaartje hebt gemaakt. Ik vind hem erg leuk geworden. Groetjes, en fijne zondag, Ankie

Myriam zei

Schitterende kaart! Stempel is erg mooi ingekleurd en die rondjes aan de zijkanten is erg leuk gedaan.
Liefs, Myriam

Leny Hempen zei

Wat een super leuk Hollands kaartje Helene.
Echt geweldig.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Weer zo prachtige kaart,echt super.

Liefs Riet.

Laura zei

Echt een pracht van een Holland-kaart! LOVE IT!!!

hugs, Laura

Cards and Arts by Jol zei

gaaf kaartje Héléne, zo heerlijk Hollands.

groetjes jolande

sjanie zei

Een mooi Hollands kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie