dinsdag 25 september 2012

EKEF #134 Kleurenuitdaging (optie: er op uit)

Hoi hoi,

Het is dinsdag en dus een nieuwe uitdaging 
Voor deze week hebben we een kleurenuitdaging
met als extra optie: Er op uit.
Daar heb ik me niet helemaal aan gehouden, al
is een kikker wel van buiten enzo ;-)
hahaha.. neehoor.. mijn optie klopt 
niet, maar ik had de kaart af en 
toen zag ik de optie pas, stom natuurlijk!
Maar Renate zag het door de vingers ;-)


Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia
Papier: linnenkarton
Scrappapier: Magnolia
Stans: MD craftable CR1201
Nestabilitie
Pons: Ek succes - photocorner
Martha Steward - randpons
Tekst: gemaakt in Word
Overig: Perlen pen, brad,
Hug Snug kreukellint

Sponsor van deze week:


Benieuwd naar de andere creaties van
team Roze? Neem dan snel een kijkje
op het blog!

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène


19 opmerkingen:

Patricia zei

Haha wat een mop....maar hij is echt SUPERMOOI en leuk.
Heb je hem al een kusje gegeven? hihi
Groetjes Patricia

Astrid zei

Een schitterende kaart hoor, supermooi ingekleurd !

Liefs Astrid

Aletta zei

Prachtige warme kaart en wat die leuke frog toch geweldig mooi ingekleurd...

Groetjes Aletta

Bernadet zei

prachtige kaart, super ingekleurd

Gretha zei

Hij is leukkkkkkk, je zou hem zo een kus willen geven hihihi.
Prachtige kaart heb je gemaakt.
liefs Gretha

crealinedance zei

Hallo ik vind hem leuk.gr.Nel

jolanda zei

heel mooi opkikker kaartje

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Scrap Girl Online zei

Ik ben als je dood van kikkers.
Maar deze is wel een plaatje;-)
Gr. Helga

Ankie vd Polder zei

Wat een geweldig leuk kaartje! en wat kan jou het schelen joh dat je je niet aan de optie hebt gehouden? De kleurenchallenge was de echte uitdaging en een optie is juist iets om je niet altijd aan te houden. Ik ga mijn bijdrage vanavond maken en morgen plaatsen hoop is maar ik heb ook geen eropuit thema hoor. Maar wel een supergave afbeelding. Nieuwsgierig?.... moet je even wachten tot morgen :-) Groetjes, Ankie

Cards and Arts by Jol zei

ik dacht al op het blog van EKEF, zou Héléne een borrel ophebben, ha ha ha, nee hoor grapje, ik vind de kaart super mooi en de kikker helemaal geweldig, enne deze kikker gaat er ook op uit, van sloot naar sloot.

groetjes jolande

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Hélène,
Wat een leuke, grappige kaart..ik zag hem voorbij komen en dacht..even kijken wie die gemaakt heeft..wat maak je mooie kaarten..

groetjes Ans

Tinie zei

Superleuke digi en het is een mooie kaart geworden!
groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Super mooie lkikker kaart met al die groen tinten!
Groetjes Jolanda

Marianne zei

Heel mooi en super ingekleurd.
Liefs, Marianne

Peggy zei

Een prachtig kaartje !
Heel erg mooi gedaan.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Ellen zei

Wat een super leuke kaart ook al past je stempel niet bij het thema ;-)
Groetjes Ellen

stampingdutchgirl zei

Tjongejonge wat loop ik een eind achter met commentaar leveren, want ook dit lieve kaartje had ik nog niet gezien. Echt een leukerd hoor!
groetjes, Maaike