dinsdag 11 september 2012

EKEF #132 Gebruik vilt op je kaart

Hoi hoi,

Jee... 9/11 vandaag, alweer 11 jaar geleden dat Amerika getroffen werd
door die vreselijk aanslag.
En wat blijft deze datum je dan toch bij.... ik denk dat iedereen
dat wel heeft?

Vandaag start er bij Elke kaart een Feestje weer een nieuwe
uitdaging, en wel "Gebruik vilt op je kaart". 


Zoals je kunt zien heb ik de kerstbomen van wit vilt gemaakt
en bewerkt met Sickles.
Aangezien deze week Marianne Design de sponsor is
heb ik bijna alles van haar gebruikt.

Benieuwd naar de overige creatie van mijn
mede-team leden? Neem dan snel een kijkje op
het blog

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène





 

13 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart weer zeg!
Heel mooi gedaan zo de bomen!
Groetjes Patricia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Ankie vd Polder zei

Hij is mooi Hélène. Ik weet nog niet of ik mee doe deze keer hoor. Eerst eens zoeken of ik vilt in huis heb maar dat denk ik bijna niet. En als ik het wel heb weet ik niet of ik er tijd voor heb met mijn 'zieke' echtgenoot thuis. Groetjes, Ankie

Lia zei

Prachtige kaart Helene, leuk gedaan zo met de kerstbomen,
groetjes Lia

Bernadet zei

prachtige kaart Helene!
De stempel is een schatje en hoe leuk deze kerstboom van vilt

Marian zei

Ziet er heel leuk en mooi uit
Groetjes

arjette zei

Wat een mooi kaartje weer Hélène!!! Leuk zo, die kerstboom in het wit!!

gr. arjette.

crealinedance zei

Hallo mooie kaart heb je gemaakt.gr.Nel

Riet zei

Schitterend gemaakt Helene,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Mariken zei

Wat een plaatje, prachtige kaart!
En ja, 11september, ik heb het met de kids uit mijn klas er over gehad. Ik herinner me nog precies wat ik op die dag deed...
Groetjes Mariken.

Cards by Jol zei

schattig kaartje, heel mooi.
wij zijn in het voorjaar in New York naar het 9-11 Memorial geweest, heel indrukwekkend dat je op de plek staat waar dit drama heeft plaatsgevonden en dan al de namen ziet van de slachtoffers, wij vonden het alle 4 het meest indrukwekkende van deze citytrip.

groetjes jolande

Peggy zei

Opnieuw een hele mooie kaart.
Heel mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Marianne zei

Wat een plaatje.
Liefs, Marianne