donderdag 6 september 2012

Doe eens gek!.... Christmas owls

Hoi hoi,

Ik zag dit gave knipvel met Eline's Christmas owls en dacht "Kan mij
het schelen... doe eens gek!". En dus ben ik weer 
eens aan de slag gegaan met een 3d plaatje. En nee.. ik
was het nog niet verleerd ;-)

Het is natuurlijk iets heel anders dan jullie van mij gewend
zijn, vinden jullie het wat?

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Knipvel: MD Eline's Christmas owls No2 
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: LOTV - Frosty Christmas
Tekst: LOTV ook de postcard stempel
Stans: MD craftable CR1224
Pons: EK succes - photocorner
Overig: Perlen pen, touw, klein belletje
Tim Holtz - tiny attacher

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

13 opmerkingen:

C@ro zei

ooooooh ik vind 'm geweldig!
Dat was dan wel een super gaaf knipvelletje. :)
Bewaar die maar voor als we in "De Rubberen Rimpel" zitten later!

groetjes van Caro

Neline zei

Ik vind je kaart super leuk geworden.
De knipvellen zijn heel erg leuk van Eline. Leuk zo alles bij elkaar.
groetjes
Neline

Thea zei

Supergaaf! Geweldig mooi kaartje en de uiltjes van Eline zijn ook zo leuk. Daarbij hou ik wel van variatie in kaarten, waarom altijd een ingekleurd stempeltje? Mag je vaker doen.

Groetjes Thea

Cards by Jol zei

knipvel of niet het kaartje is er niet minder om, PRACHTIG en het is toch ook weer leuk om met een "oude"techniek bezig te zijn.

groetjes jolande

Ankie vd Polder zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Dan was het toch jij die zo gek is van uiltjes? Ik heb nog een leuk uilenstempeltje. Als je afdrukjes wilt? Je weet me te vinden. Groetjes, Ankie

Linda van der Velden zei

Wow wat leuk gedaan met die boom! En hele leuke plaatjes!

Henriëtte zei

superleuk toch??!! Echt een hele leuke kerstkaart. Mag je mij zo sturen hoor hihi.

groetjes Henriëtte

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

arjette zei

Jemig wat super leuk zeg, geweldig!!!!

gr. arjette.

Fieneke zei

Ja, ik vind het wat, een erg leuk kaartje hoor! En een knipvel niets mis mee als je er zo'n leuke creatie mee maakt toch. Enne ik denk gezien de opmerkingen dat je niet met de kaart blijft zitten, mocht het zo zijn.......ik stuur graag mijn adres.
Groetjes Fieneke

Patricia zei

Wat een SUPER leuke kaart zeg Helene!
En bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, enne......jij hebt nog zo'n schelp van mij tegoed he.....want wat ik beloof kom ik na hoor!!!!!
Groetjes Patricia

Marianne zei

Heel mooi weer gedaan Helene.
Liefs, Marianne

sjanie zei

Wat een leuk kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie