zaterdag 4 augustus 2012

Tilda offshore

Hoi hoi,

Vandaag weer een kaartje met een Magnolia stempel. Vooral
het papier vind ik zelf helemaal super met de schepen erop.
Past helemaal bij Jeroen zijn werk ;-)

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia - Tilda offshore
Papier: linnen karton, kraft, Magnolia scrapvel
Diverse stempels: Marianne Design, Tim Holtz
Stans: Nestabilities, MD craftable CR1223
Pons: EK succes photo corner
Overig: Filmstrip Tim Holtz, kant, Perlen pen,
touw en Stickles

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
walnut stain - antique linen - weathered wood
stormy sky - salty ocean - picked raspberry
scattered straw - ripe persimmon - black soot

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden?

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

10 opmerkingen:

Riet zei

Prachtige kaart,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

gaaf kaartje, mooi papier en weer helemaal super ingekleurd.

groetjes jolande

Marjan zei

Een supergaaf kaartje weer Hélène !! Ik ben dol op deze maritieme kaartjes.

Groetjes, Marjan

stampingdutchgirl zei

En alweer zo'n leuke kaart! Mensen kinderen, waar haal de ideeën vandaan?
Supergaaf is deze ook weer Hélène!
groetjes, Maaike

Aletta zei

Vind je kaart weer prachtig, vol met prachtige details en zoals we van je gewend zijn ook weer prachtig ingekleurd. Groetjes Aletta

Fieneke zei

Gaaf kaartje,
Groetjes Fieneke

Marianne zei

Ik vind het een keigaaf kaartje.
Liefs, Marianne

Leny Hempen zei

Prachtig kaartje Helene.
Echt schitterend mooi.
Super mooi ingekleurd.
Heb een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Ilonka zei

Prachtige kaart en mooie details.

Liefs ilonka

Marian zei

Prachtig je kaart
Groetjes