vrijdag 3 augustus 2012

Tilda makes a blueberry blacket

Hoi hoi,

Wat een heerlijk weer is het he? Niet te warm en niet te koud....... voor
mij precies goed ;-)
Ik heb nog een kaartje gemaakt met een nieuwe Magnolia stempel, wat 
een leuke serie is het toch weer.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia - Tilda makes a blueberry blanket
Papier: linnenkarton, kraft,
London market - rare finds & curiosities
Tekst: Magnolia - limited edition
Stans: Tim Holtz - distressed doily
Nestabilities
Overig: Perlen pen, Wild orchid bloemen,
klosje garen

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
antique linen - victorian velvet - peeled paint
dusty concord

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog!

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Bernadet zei

wat een geweldige kaart Helene!!
Prachtig papier heb je gebruikt

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart is dit.

Liefs Riet.

Lia zei

Prachtige kaart en mooi ingekleurd.
groetjes Lia

Cards by Jol zei

prachtig kaartje Héléne, Tilda ziet er schattig uit maar haar borduurwerkje.

groetjes jolande

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een schatje is dit ook weer! Gave stempel ook. Je hebt mooie kleuren gebruikt!
groetjes, Maaike

Patricia zei

Wat een leukerd zeg!
Groetjes Patricia

Lins zei

Hoi Hélène,

wat een pracht van een kaart en zo mooi ingekleurd!!!

Groetjes,

Lins

Marijke zei

Super schattig hoor!
Welk hoek stansje heb je gebruikt?
Groetjes,
Marijke