zaterdag 11 augustus 2012

Scooter Tilda

Hoi hoi,

Eindelijk kan ik ook dit kaartje laten zien met scooter Tilda. Ik kom haar
overal in blogland en Facebook tegen, maar had
niet eerder tijd om haar in te kleuren. 

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia - Scooter Tilda
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: Pion design - small leaves & pink ornament
tekst: Magnolia "made with love"
Barbara Anne Williams digi's - a cheery hello
Stans: Doohickey's 
Nestabilities
Pons: EK succes photocorner
Overig: Wild Orchid bloemen, Hug Snug lint
Perlen pen

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
milled lavender - pumice stone - antique linen
black soot - peeled paint - forest moss

Fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène

11 opmerkingen:

Astrid zei

WOW Helene, wat een super kaart zeg, heeeeeeel gaaf.
Groetjes Astrid

Lia zei

Hij is werkelijk super gaaf,
groetjes Lia

Cards by Jol zei

wat een bjoetie, SUPER!

groetjes jolande

tineke zei

wat een schattige kaart!!!!!!
groetjes,
tineke

*mieke* zei

Het heeft dan misschien even geduurd, voor je er een kaart mee kon maken, maar je hebt er dan ook meteen maar een beauty van gemaakt zeg. Top!
Groetjes Mieke

Marieke zei

wederom weer een gaaf kaartje, erg leuk! Wat is de scooter met tilda toch weer gaaf ingekleurd zeg!

Groetjes van Marieke

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

Liefs Riet.

jolanda zei

prachtig kaartje

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt super lief.
Heb verder een fijne zondag.

Lieve Mensen Ik heb momenteel even een,hopelijk klein probleempje met Mijn google account.
Wat betreft mijn wachtwoord.
Er word naar gekeken,zodat Ik hopelijk weer snel op de oude manier kan reageren Sorry.

Ankie vd Polder zei

Wat een mooi kaartje. Ik vind die scooter Tilda erg gaaf! Groetjes, Ankie

Laura zei

Dat ziet er weer fantastisch uit, Helene! Het is een super mooie kaart geworden! Wat een leuk Magnoliaatje heb je uitgekozen en die tekststempel is ook super gaaf!

Hugs, Laura