woensdag 15 augustus 2012

Reindeer Tilda

Hoi hoi,

Van een vakantietijd kaartje weer naar een kerstkaartje ;-)
Vandaag is het aan mij om op het blog van Scrap my Dream een
kaartje te plaatsen. Hiervoor heb ik het
papier gebruikt van MME - The Merry days of Christmas. Maaike
heeft hiervan nog enkele pakketten staan met 
verschillende vellen scrappapier en uitdrukvellen. 

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia "Reindeer Tilda"
Papier: linnen karton
Scrappapier: MME - The Merry days of Christmas
- All aglow
- Gingerbread lane
Stans: MD craftable CR1226
Nestabilitie schulp
Pons: Martha Stewart
Tekst: Magnolia
Marianne Design
Overig: "Hug Snug"kreukellint
Perlen pen


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
stormy sky - faded jeans - bundle sage
antique linen - scattered straw

Fijne woensdag!

Liefs Hélène


9 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Hij is leuk geworden Hélène. Ik heb inderdaad ook zo'n pakket en gebruik daarvan vaak de neutrale kant, maar dit brengt mij weer op nieuwe ideeën. Groetjes, Ankie

Lia zei

Geweldig leuke kaart is dit weer,
groetjes Lia

Marianne zei

Heel leuk kaartje Helene.
Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtig kaartje.

Liefs Riet.

Dina zei

super heel mooi

Cards by Jol zei

heel mooi kaartje.

groetjes jolande

Neline zei

Geweldig! Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Dit stempeltje blijft ook een toppertje.
groetjes
Neline

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.

Gr Leny Hempen


Miranda zei

wat een snoezig kaartje Helene erg leuk en je bent al goed op gang met de kerstkaartjes....goed hoor