donderdag 30 augustus 2012

On your birthday

Hoi hoi,

Deze kaart had ik gister al willen plaatsen, maar op de één of andere
manier kreeg ik geen foto's geupload in Blogger.
 Van de week zelfs Google Chrome er een keer opnieuw
opgezet, omdat deze op sommige blogs steeds vastloopt, wat
een ellende!

Maargoed, vandaag werkt het wel en kan ik jullie
mijn kaart laten zien. Het is voor de verandering weer een
vintage kaart geworden :-)

En hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
Foto: Pion design
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: K&company - Julienne
Stans: MD creatable LR0236
Go kreate - labels
Die-namics - bloemen en fotostrip
Tim Holtz - elegant flourishes
Magnolia doohickey - blaadjes
Pons: Ek succes - fotocorner
Tekst: LOTV - on your birthday
Overig: kant, splitpennen,
strasssteentjes, Perlen pen, Ranger crackle paint

Leuk dat jullie weer even langskwamen!
Tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Henriëtte zei

HOihoi,

Wat een schitterende kaart zeg, heb trouwens net een hele rij kaarten zitten bewonderen die je de afgelopen tijd hebt gemaakt. Stuk voor stuk plaatjes.

Groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hallo mooie kaart helemaal me ding.gr.Nel

Riet zei

Schitterende kaart,lief plaatje.
Heel mooi papier en details.
Die mal is toch zo mooi.

Liefs Riet.

Lia zei

Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt, mooie details,
groetjes Lia

Ankie vd Polder zei

Wat een mooie kaart weer Hélène. Mooie kleurencombi ook. Ik zie dat je problemen had met uploaden? Ik heb dat op meer blogs gelezen. Zelf heb ik er gelukkig geen last van gehad, ik kon gisteren alvast voor de hele week vooruit plannen. Groetjes, Ankie

arjette zei

Woowwwww wat mooi zeg, prachtig kaartje!!!!

gr. arjette

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, zoals gewoonlijk is ook dit weer een bjoetie!
groetjes, Maaike

Cards by Jol zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Leny Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Helene.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen