woensdag 22 augustus 2012

Kaart voor mijn moeder / Card for my mother

Hoi hoi,

Zoals ik een maandag al schreef was ik ook bezig met een kaart
voor mijn moeder. Ze ligt inmiddels ruim een week
in het ziekenhuis en dan is het fijn als er 
veel kaarten rond je bed hangen ;-)

Dit is hem dus geworden, en hij staat sinds gisteravond op 
haar kamer te pronken.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Penny Black by Mo Manning - Wisshing you well
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: K&company
Stans: Tim Holtz - tag
MD craftable CR1225
Magnolia Doohickey - haert label
Pons: Martha Stewart - Cherish
Tekst: Magnolia, Different colours
Tim Holtz
Overig: Perlen pen, blz uit een Engelse roman
Doily, bloemen Wild Orchid,
Hug Snug lint

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
pine needle - evergreen bough - walnut stain
pumice stone - weathered wood - antique linen
black soot
H2O - Moonbeans

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog!

Liefs Hélène

16 opmerkingen:

Gretha zei

Dit is een hele speciale en prachtige kaart Hélène, wat zal je moeder deze kaart prachtig vinden en ik weet ook dat je hem met zoveel liefde hebt gemaakt, dat je moeder zich meteen al een stukje beter heeft gevoeld.
Mooie details heb je gebruikt en uiteraard schitterend kleurwerk.
Liefs Gretha xx

martina's kaartjes zei

eerst en vooral, wil ik je moeder heel veel beterschap wensen
je kaartje is geweldig, je hebt het super ingekleurd en al die mooie details maken het helemaal af ! het is eentopperjte
grtjs, martina
x

Janny zei

Wat een schitterende kaart, ik weet zeker dat je moeder hem prachtig vind (daar is het je moeder voor) je hebt zulke mooie details op de kaart verwerkt, echt schitterend xxx

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, hij is zeker heel speciaal. Als je weet voor wie je een kaartje maakt, en helemaal als het voor je zieke moeder is, lijkt het wel of je alles wat je in je hebt in zo'n kaartje legt. Ze zal erg heel blij van worden denk ik zomaar en daardoor wellicht ook (even?) wat beter voelen. Sterkte ermee en doe haar de groetjes van me. Liefs en een dikke knuffel, Ankie

Neline zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt! Het is inderdaad altijd fijn om kaarten te krijgen als je in het ziekenhuis ligt.
groetjes
Neline

Fieneke zei

Wat een mooi kaartje, sterkte ermee.
Groetjes Fieneke

Marjan zei

Een hele mooie kaart Hélène !
Daar kikkert je moeder vast van op.
Beterschap voor haar.

Groetjes, Marjan

Miranda de Groot zei

Met zo'n mooi kaartje zal je moeder vast blij zijn.
Groetjes Miranda

crealinedance zei

Hallo mooie kaart heb je gemaakt het is altijd fijn om post krijgen als in het ziekenhuis.ligt.Gr.Nel

arjette zei

Wat een mooi kaartje Hélène, prachtig!!!! Ik hoop dat het goed gaat met je moeder? Van dit kaartje zal ze in ieder geval al een stukje opknappen LOL

gr. arjette.

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje heb Je voor Je Moeder gemaakt Helene.
Echt schitterend.
Heel veel beterschap voor Je Moeder.

Gr Leny Hempen

Thea zei

Er zijn kaarten waar je extra je best op wilt doen en dit is zeker zo'n kaart, je moeder zal hier zeker met trots naar kijken en zich vast al een stuk prettiger voelen.

Groetjes Thea

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor je moeder Helene, schitterend mooi,
groetjes Lia

Cards by Jol zei

super mooi kaartje heb je voor je moeder gemaakt, zal ze vast heel blij mee zijn.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaart heb je voor je moeder gemaakt. Het zijn zo van die lieve digi's van Mo. Ben er ook helemaal weg van.

Groetjes Astrid.

Laura zei

Het is een super mooie kaart geworden, Helene! Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je moeder en mag ze zeer binnenkort naar huis!

Hugs, Laura