dinsdag 14 augustus 2012

EKEF # 128 Vakantietijd


Hoi hoi,

Weer een nieuwe week, en dus een nieuwe uitdaging  
Deze week is het thema "vakantietijd", dat moet
wel lukken toch, met de vakantie nog zo vers in het
geheugen?

En aangezien Marianne Design sponsor is heb ik
flink uitgepakt met de creatables;-)

De volgende spulletjes heb ik gebruikt:
Stempel: MD Don & Daisy DDS3320
Papier: linnenkarton, kraft
Eline's winterhuis-pale pastels
Stans: MD creatable LR0203
LR0205 - LR0206
MD craftable CR1217
CR1223 
Memory box - clouds
Tekst: digi en div Eline's stempels
Overig: perlen pen


Leuke uitdaging toch? Mijn mede teamgenoten
hebben ook weer prachtige voorbeelden
gemaakt. Benieuwd? Neem maar snel een kijkje 
op ons blog.


Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

17 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat heb je dit leuk gedaan Hélène. Nadat ik twee weekjes niet heb meegedaan bij EKEF omdat mijn pc gecrashed was en ik niets kon doen op het gebied van plaatsen zal ik eens kijken of ik nu weer mee kan doen. Groetjes, Ankie

Lia zei

Wat een geweldig leuk kaartje is dit, als bij mij alle hectiek voorbij is, ga ik ook weer eens meedoen,
groetjes Lia

Peggy zei

Een heel mooi kaartje!
En ook weer zo mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Bernadet zei

prachtige kaart en een superleuke stempel heb je gebruikt!

Jolanda zei

wat een leukerd:0)
grtz Jolanda

Cards by Jol zei

wat mooi, leuk tafereeltje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Tinie zei

Zo'n leuk kaartje! Schattig stempeltje en leuke tekst!
groetjes Tinie

Patricia zei

Wat een SUPER leuke kaart, het lijkt wel een klein schilderijtje!
Mooi gedaan hoor!
Groetjes Patricia

Petra zei

Geweldig mooi kaartje weer Helene!
En zo moooooooi gekleurd!
Liefs Petra

Laura zei

Fantastic, Helene! Dit kaartje is TE mooi om te versturen, toch maar als schilderijtje gebruiken? Wat zijn die Don & Daisy stempels toch leuk!

Hugs, Laura

Cards by Manuela zei

Very pretty card, Helene! Love the scene with this sweet stamp.
Hugs, Manuela

Marian zei

Ziet er heel mooi uit
Groetjes

Aletta zei

Wat een prachtig kaart, ook je vorige kaart is supersmooi.

Groetjes Aletta

Leny Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Helene.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

*mieke* zei

wat een super leuke kaart met al die mooie spulletjes van MD.
Groetjes Mieke

Riet zei

Ohhh deze heb je ook geweldig gemaakt.

Liefs Riet.

Ellen zei

Ik raak er helemaal relaxed van!;-)
Leuke afdruk bij dit thema!
Groetjes Ellen