donderdag 9 augustus 2012

Cuddly Buddly - Snowmen

Hoi hoi,

Op deze zonnige ochtend wil ik jullie deze kerstkaart laten
zien die ik voor Cuddly Buddly heb gemaakt.
Sommige van jullie hebben de kaart al bij Cuddly Buddly of 
Marianne Design gezien op Facebook en geliked, dank daarvoor ;-)


Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Papier: linnenkarton, Bazzil kraft, satijn papier,
Tekst: MD EC0131
Overig: MD seasonal ribbon, Perlen pen,
Aleene's glittersnow, Stickles (forest moss)


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
- pumice stone - vintage photo - walnut stain
pine needle - aged mahogany - rusty hinge

Leuk dat jullie weer even langskwamen op mijn blog ;-)

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène



7 opmerkingen:

Cards by Jol zei

schattig kerstkaartje.

groetjes jolande

Marian zei

Snoezige kaart
Groetjes

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

stampingdutchgirl zei

Wat een supergave kaart Hélène! Die verdient het ook om in een blad te komen ;-)
groetjes, Maaike

Miranda zei

wat een dotje weer Helene, erg leuk

Marianne zei

Leuk kaartje heb je gemaakt Helene
Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een schitterende kaart is dit.

Liefs Riet.