donderdag 2 augustus 2012

Cuddly Buddly - Hiking

Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie mijn bijdrage voor Cuddly Buddly laten zien. 
Ik heb een lange kaart gemaakt met het nieuwe papier
en stempels van Marianne Design.


De volgende spulletjes heb ik gebruikt:
Stempel: MD Don & Daisy - Hiking DDS3319
Papier: linnenkarton, kraft
MD Vintage journey
Tekst: MD CS0859
MD CS0858
Stans: Tim Holtz - tiny tags & tabs
MD craftable CR1220
Nestabilitie
Overig: "Hug Snug" kreukellint, kant 
Tim Holtz - tiny attacher


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
faded jeans - peacock feathers - walnut stain
antique linen - peeled paint - forest moss
black soot - pumice stone - stormy sky

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden ;-)

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Riet zei

Wowww Helene,Wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je van deze stempel gemaakt. Mooie kleuren ook.

Groetjes Astrid.

Ilonka zei

Wat een supermooi kaartje.

Greotjes Ilonka

Patricia zei

Prachtig weer zeg!!!
Groetjes Patricia

Bernadet zei

gaaf kaartje Helene.

Cards by Jol zei

ziet er weer super uit.

groetjes jolande

Ankie vd Polder zei

Hij is erg leuk Helene. Leuk die achtergrond ook zo. Groetjes, Ankie

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, alweer zo'n mooie kaart. Helemaal gaaf!
groetjes, Maaike