woensdag 4 juli 2012

Vintage

Hoi hoi,

Wat een heerlijk weer is het he? Gelukkig had ik dit kaartje
afgelopen weekend al gemaakt en kan
ik nu heerlijk van de zon genieten met een boek en
een kop thee ;-)

Deze kaart heb ik voor het blog van Scrap my Dream gemaakt

Voor deze vintage kaart heb ik het volgende gebruikt:
Afbeelding/ foto: Pion design
Papier: Linnen karton, kraft
Tekst: Dymo lettertang
Pons: Martha Stewart, Ek succes
Stans: Marianne Design creatable LR0130
Overig: Splitpennen, Perlen pen'

En nu weer snel het zonnetje in, fijne dag allemaal!

Liefs Hélène

10 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een schattig kaartje! En bedankt voor je leuke reactie op mijn bijdrage voor Ekef. Groetjes, Ankie

Henriëtte zei

prachtig weer zeg!. Geniet van het lekkere weer en je thee (zal onderhand wel op zijn hihi).

Groetjes Henriëtte

Tinie zei

Mooie kaart!!
groetjes Tinie

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

crealinedance zei

Hallo hele leuke zeg.gr.Nel

Marianne zei

Beeldschoon kaartje Helene
Liefs, Marianne

Patricia zei

SUPER mooi zeg!!!!
Prachtig vintage.
Groetjes Patricia

Linda van der Velden zei

erg gaaf gemaakt!

Riet zei

Wat is dit weer een schitterende kaart.

Liefs Riet.

marja zei

Oooh wat een schitterend kaartje, helemaal geweldig!!

Lieve groetjes Marja.