zaterdag 7 juli 2012

Trouwerij

Hoi hoi,

Gisteren is mijn neefje getrouwd met zijn Elise.
Voor deze mooie gelegenheid heb ik dit kaartje gemaakt
met het prachtige papier van Pion.

Verder heb ik het volgende gebruikt:
Foto: Pion Design
Papier: linnen karton
Pion Design
Tekst: Word en uitgeprint
Pons: Martha Stewart
Overig: kreukellint, Perlen pen
stiksteek rondom

Mijn ouders hebben een kado kaart gegeven, ook deze
heb ik gemaakt. Deze zal ik later aan jullie laten zien.

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Dat is een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

arjette zei

Wat een schitterend kaartje zeg, prachtig!!! Waren ze vast heel blij mee!!!

gr. arjette.

crealinedance zei

Hoi hoi leuk zijn die plaatjes,je heb er weer een mooie van gemaakt.Gr.Nel

Marian zei

Heel mooi je kaart
Groetjes

Janny zei

Prachtige Vintage kaart, was de bruiloft leuk? liefs Janny

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.
Heb een hele fijne zondag.

Sorry Helene,Ik weet dat Ik Je naam niet helemaal goed schrijf.
Ik weet dat er streepjes boven de e moet.
Ik weet niet hoe Ik dat moet doen met mijn laptop.
Mocht Jij het weten hoor Ik het graag.

Gr Leny Hempen

Thea zei

Ontzettend mooi! Romantisch ook! Maar dat mag ook voor een trouwkaart. Hoe maak jij de letters (namen),vind dat namelijk heel erg mooi staan op een kaart. Ik kan me bedenken dat je het in word maakt maar misschien zijn het toch stempeltjes.

Groetjes Thea

Riet zei

Wowwww,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

wilga zei

Een prachtige kaart Helene!

groetjes,Wilga