vrijdag 20 juli 2012

Trouwerij - Kado enveloppe kaart (2)

Hoi hoi,

Helemaal vergeten om deze kaart te laten zien! Het is de
kado enveloppe/ kaart die mijn ouders aan mijn neefje en zijn
vrouw hebben gegeven, toen zij 6 juli getrouwd zijn.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Papier: 160 grams creme A4 papier
Scrappapier: Pion Design - Birdsong
Stans: Doohickey swirl
Tekst: Lili of the Valley (bride en groom stamp)
Tim Holtz (paris poststamp)
Hans & Elise in Word
Overig: Eveloppe, Perlen pen, bloemen,
kreukellint, stiksteek rondom.

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

6 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Oh Hélène, die is gaaf zeg. En ik heb meteen weer eens idee voor als ik geld cadeau wil geven. Hij is echt heel mooi, dat papier .... Groetjes, Ankie

Miranda de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

Karin Schuring zei

Mooi gemaakt! Echt een cadeautje :D
Groetjes, Karin

arjette zei

Oohhh dat ziet er prachtig uit zeg, schitterend!!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Supermooi, wat leuk dat envelopje, de mooie tinten bij elkaar, de bloemen en swirl en dan die leuke lettertjes!