donderdag 26 juli 2012

Romantische vintage kaart


Hoi hoi,

Ondanks het warme weer heb ik gister en eergisteren heerlijk zitten freubelen
op mijn kamer. Deze kaart is één van de kaartjes
die ik gemaakt heb.

Ik heb hiervoor de volgende spulletjes gebruikt:
Vintage foto: Pion Design
Papier: Linnenkarton
MD creatables LR0145 (roses)
Pons: Martha Stewart
Picture punch (bloemkern)
Overig: Hug Snug kreukellint, Perlen pen, Stiksteekje

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van Scrap my Dream .
Daar staat een leuk nieuwtje over Stampin'up, benieuwd? Neem
dan snel een kijkje op het blog .

Fijne zonnige dag allemaal,

Liefs Hélène


8 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Miranda

arjette zei

Ooohhhh het is een plaatje, héél mooi!!!

gr arjette.

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Ankie vd Polder zei

Hij is mooi Hélène. je bent het nog niet verleerd in de vakantie :-) Groetjes, Ankie

Riet zei

Wowww,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Leny Hempen zei

Prachtig mooi Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Patricia zei

Echt een SUPERmooi kaartje zeg!
Groetjes Patricia

M@rjan zei

Heel erg mooie vintagekaart, Hélène!