maandag 30 juli 2012

Merry Christmas

Hoi hoi,

Gisteravond heb ik deze kaart gemaakt met de nieuwe mal van Marianne Design. Ik vind 
deze mal zo ongelofelijk mooi, heel fijntjes en klassiek.
Deze kaart mail ik ook naar de site van Marianne Design, wie weet komt 
deze in de kaartengalerij te staan.

Voor deze kaart heb ik de volgende spulletjes gebruikt:
Foto: Pion Design
Papier: Linnenkarton (14,5x14,5cm), kraft
Designpapier: Pion Design - Waiting for Santa II
Stansen: MD Creatable LR0236
MD Creatable LR0181
MD Creatable LR0128
Tim Holtz snowflakes
Magnolia Doohickey helleborus small
Tekststempel: Magnolia "Merry Christmas"
Pons: EK succes - photo corner
Overig: Perlen pen, knoop

Fijne dag allemaal,
Liefs Hélène

6 opmerkingen:

Cards by Jol zei

mooie nostalgische kaart heb je gemaakt, verdient wat mij betreft een plaatsje in de kaartengalerij hoor.

groetjes jolande

Miranda de Groot zei

Een heel mooi vintage kaartje.
Groetjes Miranda

arjette zei

Het is een plaatje hoor, heel mooi!!!

gr. arjette.

Leny Hempen zei

Wat weer een prachtig kaartje Helene.
Echt Schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Marian zei

Mooie kaart en mal
Groetjes

stampingdutchgirl zei

Volgens mij komt hij in de eregalarij te staan, want hij is prachtig!
groetjes, Maaike