dinsdag 3 juli 2012

EKEF #122 Schets (Optie "Schoenen")

Hoi hoi,

Wat vliegt de week toch voorbij, vandaag is het weer dinsdag en starten we
bij EKEF weer met een nieuwe uitdaging.
Deze week hebben we een schets en als optie "schoenen".

Sponsor van deze week: 
Voor deze kaart heb ik de volgende spulletjes gebruikt:
Stempel: Marianne Design - Don & Daisy 
Papier: linnen karton
my minds eye
Stans: Nestabilitie ovaal
Pons: EK succes border
Tekst: "These shoes are made voor walking" in Word gemaakt en uitgeprint.
Overig: bloemen.

De kaart had ik voor mijn vader gemaakt die een fanatieke wandelaar is. 
Hij vond de kaart erg leuk en deze staat nog steeds op de kast
te pronken ;-)

Zijn jullie benieuwd naar de creaties van mijn overige teamleden? Neem 
dan maar snel een kijkje op het blog, want ze zijn
weer super!

Liefs Hélène

14 opmerkingen:

Marianne zei

Gaaf gedaan Helene,
Liefs, Marianne

Aletta zei

Wat een geweldige stempel heb je gebruikt voor deze opdracht. Vind 'm ook weer zo prachtig ingekleurd, vooral de wolkjes vind ik supers.

Groetjes Aletta

Gretha zei

Een super kaart Hélène en die stempel is heel mooi ingekleurd met de wolkenpartij erachter waan je je echt buiten in de natuur.
Liefs Gretha

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, hij is echt heel mooi geworden. Ik heb trouwens mijn bijdrage ook net geplaatst. Iets heeeeeel anders dan je van mij gewend bent. :-) Groetjes, Ankie

Leny Hempen zei

Wat een super gaaf kaartje Helene.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Bernadet zei

Prachtige kaart Helene.
Geweldig leuke digi ook

Riet zei

Wat is dit een prachtig kaartje.

Liefs Riet.

* Üla * zei

Lekker stoer, Hélène.
Door de kleuren, het papier en een hele leuke stempel is het een super kaart voor je vader geworden.
groetjes Ula

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een schattige kaart weer! Mooi papier hè?
groetjes, Maaike

*mieke* zei

Heel erg mooi Helene! En je hebt de toch al mooie stempel nog mooier gemaakt door de geweldig gelukte wolkenpartij!
Groetjes Mieke

Peggy zei

Een hele leuke stempel !
En heel mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Tinie zei

Ik vind je kaartje superleuk!! Zo'n lief stempeltje!!
groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Leuke kaart en mooie tekst!
Groetjes Jolanda.

marja zei

Wat een onwijs leuk kaartje, supers!!

Lieve groetjes Marja.