woensdag 6 juni 2012

Stempelkaart

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag heb ik een stempelkaart om aan jullie te laten zien. Ik heb hiervoor verschillende stempels gebruikt, waaronder de nieuwe stempels van Marianne Design, stempels van Darkroom door en van Tim Holtz.
Verder heb ik veel kraft papier gebruikt en het nieuwe papier van Marianne Design, ook het kant  is hiervan. De bloemen en knopen stans zijn van Die-namics en de swirl van Magnolia.

Benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, weer eens iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn ;-)

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

18 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een schitterende vintage kaart heb je gemaakt Helene.

gr. Silvia

Astrid zei

Dit is nog eens een vintage kaart, prachtig, zulke mooi details !!

liefs Astrid

Neline zei

Heel wat anders, maar wel prachtig!
groetjes
Neline

Wi@ zei

Wauw gaaaaafff ziet er super mooi uit

groetjes
Wia xx

Doreen zei

Love your card ...... fab images, papers and lovely layout!

Yvonne zei

Ik vind de kaart prachtig. Mooie sketch en heel mooi stempelwerk. Groetjes, Yvonne

Riet zei

Wowww,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Patricia zei

Wat ik vind........GEWELDIG MOOIE KAART!!!!!!
Prachtig gemaakt en heel anders dan ik van je gewend bent.
Krijgen we nog meer van deze HEERLIJKE uitspattingen?
Ik hou je in de gaten haha.
Groetjes Patricia

Thea zei

Kijk en daar hou ik nu zo van, verschillende technieken in kaarten. Zelf wissel ik ook graag af.
Schitterende kaart!

Groetjes Thea

Aletta zei

Prachtig !!!

Groetjes Aletta

Aletta zei

Prachtig !!!

Groetjes Aletta

Linda van der Velden zei

Heeel erg mooi!

crealinedance zei

Hoi hoi Heel gaaf moet je vaker doen.Gr.Nel

Ankie vd Polder zei

Hoi Hélène, wat een leuk kaartje. En inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn, maar ik vind hem echt erg leuk. Ik ben nog even aan het broeden op mijn bijdrage voor komende vrijdag.... heb op dit moment nog geen idee/inspiratie. Maar het komt vast goed, daar twijfel ik niet aan. Groetjes, Ankie

Leny Hempen zei

Het is een pracht Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

arjette zei

Zeker iets héél anders maar wel héél gaaf zeg, super mooi!!!

gr. arjette.

Gretha zei

Woww, hier ben je ook al goed in.
Prachtige vintage kaart en zo heerlijk romantische ziet het eruit.
Liefs Gretha

sjanie zei

Prachtig, Helene.

Groetjes,
Sjanie