woensdag 20 juni 2012

Sewing room

Hoi hoi,

Voordat ik mijn bed induik na een 3de nachtdienst (en nog 2 te gaan) wil ik jullie
deze labelkaart nog even laten zien. Ik heb deze labelkaart helemaal 
in de Sewing stijl gemaakt met een hoog Tim-gehalte ;-)

Papier: Linnenkarton, kraft
Scrappapier: My minds eye - Abby Road pakket
Stans: Doohickey, TH Sewing Room, TH Tiny labels & tags
Stempels: TH Haberdashery cms105
Overig: lint, kant, touw, Perlen pen, stiksteek rondom

Leuk dat jullie weer even langskomen en alvast bedankt voor jullie
reacties. Ik lees ze straks graag, maar nu eerst naar bed ;-)

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

11 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Het is een leuk kaartje geworden Hélène. Leuk ook dat rokje zo gemaakt van dat kant. Erg gaaf. Als je dit leest ben je net weer wakker denk ik. Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen.
Groetjes, Ankie

Doreen zei

This is gorgeous,lovely details and colours.xxx

Fieneke zei

En weer helemaal uitgeslapen? Wat ene leuk kaartje. Mooie details!
Groetjes Fieneke

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Helene.

Liefs Riet.

crealinedance zei

hoi wat een leuke.gr.Nel

M@rjan zei

Ik ben dol op Tim, dit vind ik ook een gave kaart, zeg! Mooi de paspop met haar kanten rokje en en rode schoentje erbij.

arjette zei

Wat een gaaf kaartje zeg!!!
En??? Lekker uitgeslapen?? Of ben je inmiddels al weer aan het werk in je volgende nachtdienst?

gr. arjette.

Cards by Jol zei

wat gaaf!!!!!!
het kanten rokje op de paspop is zo mooi.

groetjes jolande

crea-elma zei

Goedesmorgens of weltrusten-)

Gave kaart a la Tim!

groetjes Elma

Jolanda Cuper zei

Super kaart echt heel mooi en apart daar hou ik wel van!
Groetjes Jolanda.

Laura zei

Hoi Helene,
Heb je de nachtdiensten er nu op zitten? Dit is echt een schitterende labelkaart! Dat hoge Tim-gehalte bevalt me wel! Fijn weekend!

Hugs, Laura