woensdag 27 juni 2012

Paris - Happy Birthday

Hoi hoi,

Vandaag een "Paris" kaart. Deze kaart heb ik al een poosje geleden 
gemaakt, maar nog niet laten zien. Dus bij deze ;-)

Voor deze kaart heb ik het mooie papier van MME - Lost & Found en
Bo Bunny gebruikt.
De tag, geemboste tickets het hekje en de letters zijn
van Tim Holtz.
Het afdrukje is al een wat oudere Magnolia stempel, welke ik heb
ingekleurd met distress inkt. Hiervoor heb ik de volgende 
kleuren gebruikt:

tattered rose - vintage photo - aged mahogany
antique linen

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart.

Liefs Hélène


11 opmerkingen:

Fieneke zei

Super, wat een leuk kaartje!!
Groetjes Fieneke

Miranda de Groot zei

Een geweldig mooi kaartje.
Groetjes Miranda

Riet zei

Wat een prachtig kaartje.

Liefs Riet.

Ankie vd Polder zei

Wat een lief kaartje. Groetjes, Ankie

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt super.

Gr Leny Hempen

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, ik had al een reactie achtergelaten op ons designteamblog, maar dit kaartje vind ik zo leuk, dat ik het hier ook nog een keer wil zeggen.
groetjes, Maaike

Jolanda Cuper zei

Wow wat een leuke Franse kaart!
Groetjes Jolanda.

arjette zei

Wat een super gaaf kaartje zeg, schitterend!!!

gr. arjette.

wilga zei

Wat een prachtig kaartje Helene.

groetjes,Wilga

Laura zei

Wat een pracht van een kaart, Helene! Heel mooi gedaan!

Hugs, Laura

Miranda zei

helemaalleuk helene, erg snoezig
gr
Miranda