zondag 24 juni 2012

Skating - Cuddly Buddly

Hoi hoi,

Wat een regen he? Echt een dagje om niets te doen, beetje lezen, beetje knutselen
en gezellig een bakkie doen bij mijn ouders.... en zo is de dag weer
vol ;-) Afgelopen week heb ik deze kaart voor Cuddly Buddly
gemaakt. Ik heb hiervoor weer een afdrukje van Eline gebruikt, in combinatie 
met de Tim alterations. Ik heb heel erg benieuwd wat de
nieuwe kerstspullen zullen zijn, vooral van Tim!

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Papier: Linnenkarton, kraft, Eline's vintage christmas


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
broken china - picked raspberry - gathered twigs
black soot
Voor het mutsje heb ik Liquid appliqué gebruikt

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart.

Liefs Hélène





13 opmerkingen:

Janny zei

Wat een plaatje Helene, zal ik mijn adres afvast doormailen, ben ik niet te laat hahaha, fijne zondag xxx

Miranda de Groot zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Yvonne zei

Hele leuke kaart! Mooie kleuren. Groetjes, Yvonne

Leny Hempen zei

Wat een super,gaaf kaartje Helene.
Echt geweldig.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

crealinedance zei

Hoi leuke kerstkaart heb je gemaakt.gr.Nel

Riet zei

Wat een prachtig kaartje.

Liefs Riet.

Marianne zei

Heel mooi en prachtig ingekleurd.
liefs, Marianne

arjette zei

Wat een prachtig kerstkaartje, heel mooi!! Wat een mooie kleurtjes ook!

gr. arjette.

Mariken zei

Hey Helene, wat heb je een mooi blog met heel veel leuke creaties! Ben volger geworden...
groetjes, Mariken.

Patricia zei

Wat een lief kaartje, en hele mooie kleuren!
Groetjes Patricia

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een mooi kaartje is dit! Ik vind de kleuren prachtig!
groetjes, Maaike

Henriëtte zei

Wat een prachtige kerstkaart is dit zeg! Ik zie dat ik de laatste tijd nog veel meer mooie dingen van je heb gemist.

Groetjes en veel liefs
Henriëtte

Linda van der Velden zei

Gaaf, mooi gemaakt!