vrijdag 8 juni 2012

Eline's little girl with buttercup



Hoi hoi,

Wat leuk om jullie reacties op mijn vorige bericht te lezen! Ik  ga zeker nog meer van dit soort vintage 
kaarten maken, erg leuk om te doen. Ik ben ook bezig met het maken van een "mini- album" voor 
foto's. Veel werk, want het zijn 6 pagina's aan beide kanten, maar het werkt
super verslavend ;-)

Maar voor vandaag heb ik een kaart voor Cuddly Buddly om te laten zien. Op mijn eerste post van Cuddly Buddly kreeg ik de vraag of ik nu steeds beertjes ga maken. Maar dit is niet het geval.
Je mag bij Kim je voorkeur voor afdrukjes/ stempels opgeven, en mijn voorkeur lig bij de Eline stempels.
Deze zullen dus regelmatig voorbij komen, zo ook vandaag.

Ik heb voor deze kaart de clearstempel Eline's little girl with buttercup gebruikt en 
haar ingekleurd met distress inkt. Voor de bloemen heb ik H2O gebruikt.

Verder voor deze kaart heb ik gebruikt:
Papier: linnenkarton, kraft, Eline's winterhuis "Pale Pastels"
Stans: Creatable Vogelhuisje LR0206
Creatable Vogel op tak LR0137
Creatable hart LR0159
Creatable schulp cirkel LR0180
Tim Holtz Tiny tabs & tags
Overig: Eline's huis ribbons, quickutz photocorner, Perlen pen

Op het kleine label heb ik een stempel uit de stempelset van Eline's huis gebruikt en met 
victorian velvet gestempeld (EC0121)
De grote bloem heb ik gemaakt met de Craftable CR1201.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
antique linen - shabby shutters - peeled paint
forest moss - stormy sky
H2O Plumeria

Alvast een fijn weekend allemaal en tot de volgende kaart.

Liefs Hélène


13 opmerkingen:

Marianne zei

IK vind het en prachtig kaartje.
liefs, Marianne

Miranda de Groot zei

Wat een plaatje.
Groetjes Miranda

Lia zei

Ik vind je kaartje prachtig en snoezig,
groetjes Lia

Marjan zei

Mooi kaartje Hélène !!

Groetjes, Marjan

crea-elma zei

Wat een snoepie, heel sweet.

groetjes Elma

Thea zei

Prachtig kaartje Hélène, mooi ingekleurd. De bloemen knallen er echt uit. Kan het aquarelpapier gewoon door de printer?

Groetjes Thea

Doreen zei

This is fabulous! Love everything about it - the image,colours.xxx

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

sjanie zei

Wat een lief kaartje, Helene.

Groetjes,
Sjanie

marja zei

Wat een schattig kaartje, prachtig!!

Lieve groetjes Marja.

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

schattig kaartje, heel mooi gemaakt, lief afdrukje, ik dacht ook dat er nu veel beertjes voorbij zouden komen ha ha ha, ook heel leuk hoor.

groetjes jolande

Esther zei

wat een super lief kaartje en zulke leuke details!