zaterdag 30 juni 2012

Birthday wishes

Hoi hoi,

Gisteren was Jennie jarig, een bewoonster uit het verpleeghuis
waar ik werk. Een aangezien ze zelf een groot kaartenmaakster is
kan ik het natuurlijk niet maken om geen kaartje voor
haar te maken ;-)
Ik heb een vintage kaart voor haar gemaakt met het
mooie papier van Pion. De bloem heb ik gehaakt met ecru katoen.
Verder heb ik met Grungepapier  de tekstlabel gemaakt
en deze bewerkt met vintage photo. 

Nu maar hopen dat Jennie het kaartje mooi vind ;-)

Fijn weekend allemaal.

Liefs Hélène





13 opmerkingen:

Aletta zei

Nou ik vind 'm in ieder geval prachtig, zo lekker vintage.
Ook je vorige 2 kaarten zijn beauties.

Groetjes Aletta

arjette zei

Wauuwww zeg, schitterend!!!! Daar is ze vast heeeeeeel blij mee!!!
En die bloem is mooi zeg, heb je daar een beschrijving van??? Die zou ik ook wel willen maken, dat ziet er heel mooi uit!

gr. arjette.

Astrid zei

Wowwwww, ik vind het echt een schitterende kaart, prachtige kleuren, schitterende details !!

liefs Astrid

Henriëtte zei

mooie kaart zeg!. Kan me niet anders voorstellen dan dat ze m prachtig vindt.

Groetjes Henriëtte

Dina zei

wauw wat mooi

crealinedance zei

Hoi die gaat ze vast mooi vinden.gr.Nel

Marianne zei

Ik vind je kaartje weer prachtig Helene. Kleuren zijn perfect.
liefs, Marianne

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.
Heel mooi van kleur.
Heb een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

M@rjan zei

Prachtige kaart! De gehaakte bloem is een mooi blikvanger. Kan niet missen, deze wordt vast goed ontvangen.

Riet zei

Wat een schitterende kaart,mooi plaatje en papier.
Geweldige details.

Liefs Riet.

Laura zei

Een geweldig mooie vintage kaart, Helene!

Hugs, Laura

Anoniem zei

ik vond de kaart geweldig
alsnog hartelijk bedankt hélène gr jennie

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, nou daar zal Jennie best blij mee zijn! Hij is hartstikke mooi!
groetjes, Maaike