dinsdag 19 juni 2012

#120 EKEF Dieren die mensendingen doen

Hoi hoi,

Vandaag start er bij Elke kaart een Feestje weer een nieuwe uitdaging met als thema "Dieren 
die mensendingen doen. De sponsor van deze week is Karen Doodles en 
team roze heeft hier dan ook leuke digi's van gebruikt voor de voorbeeldkaarten.

Ik heb voor mijn kaart de digi "dragon's birthday" gebruikt, en ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Eline's huis en ik heb diverse stansen gebruikt van Magnolia en Spellbinders.
De letters zijn met een Tim Holtz strip gemaakt.

Zijn jullie benieuwd naar de mooie creaties van mijn teamgenoten? Neem dan snel een kijkje
op het blog.

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart,
Liefs Hélène


15 opmerkingen:

Cards by Jol zei

schattig mooi kaartje, het draakje is schattig, hij mag bij mij wel langs komen, want ik moet dit jaar 50 kaarsjes uit gaan blazen op de taart.

groetjes jolande

Lia zei

Wat een leuke kaart, en een leuk draakje, vrolijke kleuren,
groetjes Lia

Marianne zei

Hij is weer prachtig.
liefs, Marianne

Aletta zei

Geweldige leuke kaart, prachtig ingekleurd. Ik ben ook aan t stoeien met distress, maar dat valt nog niet mee.

Groetjes Aletta

Jolanda Cuper zei

Lief en stoer dat is deze kaart!
Natuurlijk ook schattig en mooi!
Groetjes Jolanda.

Leny Hempen zei

Wat super leuk Helene.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Helene.

Liefs Riet.

Peggy zei

Hélène,
Het is opnieuw een prachtig kaartje! Heel heel mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een leuke fleurige kaart! Gaaf voor een kinderverjaardag!
groetjes, Maaike

*mieke* zei

Ooohhhh Helene, dit kaartje vind ik super! Wat is het draakje mooi ingekleurd zeg!
Groetjes Mieke

Patricia zei

Wat een PLAATJE deze kaart zeg!
Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Patricia

arjette zei

Wat een geweldig leuk kaartje weer zeg, die digi is wel super leuk hoor!!!

gr. arjette.

Tinie zei

Superleuk kaartje met een schattige digi!
groetjes Tinie

marja zei

Wat een super leuk kaartje, zo heerlijk vrolijk, super!!

Lieve groetjes Marja.

Bernadet zei

lekker vrolijk kaartje is dit zeg.