zaterdag 19 mei 2012

Tilda offshore

Hoi hoi,

Gister had ik qua knutselen m'n dag niet helemaal, alles wat mis kon gaan ging mis. 3x opnieuw Perlen pen aan moeten brengen, omdat ik er steeds weer doorheen veegde (dom!), penseel die uit mijn handen viel, waardoor er een plek op het afdrukje zat, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb toen de boel maar even gelaten en ben gisteravond terug naar mijn kamertje gegaan, daar heb ik deze kaart afgemaakt. 
Tilda offshore is uit de nieuwe Magnolia sterie, evenals de schelp. Deze heb ik gemaskeerd met de stamp-a-ma-jig. Voor het inkleuren heb ik de nieuwe Lente kleuren van de distress inkt gebruikt (shaded lilac en peacock feathers).

Stempel: Magnolia Tilda offshore, Tim Holtz Butterfly, Eline's huis post stamp
Papier: My minds eye
Pons: Martha Stewart
Stans: Nestabilitie ovaal, ovaal schulp, doohickey label, EK succes photo corner
overig: Perlen pen, touw, splitpen brons, plakvlinder my minds eye

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
-vintage photo
- aged mahogany
- antique linen
- shaded lilac
- peacock feathers
- black soot
De wolken heb ik gemaakt met een zelf geknipt malletje en een make-up sponsje.


Fijn weekend allemaal en tot de volgende kaart,
Liefs Hélène

16 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een mooi kaartje is dit.
liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje,leuk die stempel zeg,mooi ingekleurd.
Super papier gebruikt.

Liefs Riet.

Paula zei

Echt weer een Hélène kaart! Super en wat een mooie kleurtjes! Groetjes Paula

Neline zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Leuk de wolken erbij. Bale is het hé, als alles fout gaat. Inderdaad even wegleggen....dat heeft goed geholpen bij je;)
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hoi mooie kaart geworden ondanks dat het fout ging.gr.Nel

Janny zei

We hadden blijkbaar alle twee onze dag niet gisteren, bij mij ging ook alles mis, vanavond waag ik een nieuwe poging haha, liefs Janny

Fieneke zei

Nou ondanks de pech wel een heel leuk kaartje geworden! Super mooie kleuren en erg lek gedaan met die wolken.
Groetjes Fieneke

Lia zei

Het is een prachtig kaartje, doe ik ook als het effe niet gaat, leg ik het weg en de volgende dag gaat het prima,
groetjes Lia

sjanie zei

Ondanks alle tegenslag is het een mooi kaartje geworden.

Groetjes,
Sjanie

Leny Hempen zei

Je kan het echt niet zien hoor Helene.
Dat alles mis ging.
Het is echt een schattig kaartje geworden.
Echt super lief.
Het is blijkbaar goed geweest dat Je het even heb weggelegd.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Patricia zei

Wat een heerlijk zomerse kaart zeg, heel mooi van kleur!!!
En ja dat hebben we allemaal wel eens hoor dat alles mis gaat haha.
Groetjes en een fijn weekend.
Patricia

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

arjette zei

Wat een super kaartje weer!!!
Fijn weekend!!!

gr. arjette.

Cards by Jol zei

mooi kaartje Héléne, ja je hebt soms van die dagen, zit alles tegen, maar aan het eindresultaat is het niet te zien hoor,

groetjes jolande

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een schatje is dit!
Ja, je kunt het wel eens hebben dat alles tegen zit en dan kan je maar het beste doen wat jij hebt gedaan, even wachten en later weer verder gaan! Het resultaat mag er in ieder geval wezen!
groetjes, Maaike

Diana zei

Via Caro...ben ik eens bij je komen buurten, maar wat maak jij mooie kaarten en deze is ook onwijs mooi...niets meer van te zien dat eerst alles mis ging !!

Diana