vrijdag 11 mei 2012

Swimming Tilda

Hoi hoi,

Vanmorgen heb ik deze kaart afgemaakt, en kon ik er een foto van maken. Ik heb voor deze kaart meerdere stempels gemaskeerd. Zwemmende Tilda, de zeewier stempel en de losse vissen stempels. Deze zijn ingekleurd met distress inkt en de vissen heb ik extra bewerkt met Stickles.
Voor de vorm van de kaart heb ik een mal van Cheery lynn gebruikt. Het papier is van magnolia en hiervan heb ik de randen bewerkt met een sponsje, witte acrylverf en Ranger crackle paint. Dit geeft een leuk effect op het papier. De golvenrand is met een Doohickey gemaakt evenals de bloemen. De bladstengels zijn met creatables van Marianne Design uitgestanst. Het kantje randje met roosjes heb ik een poos terug in Belgie bij 't Hobbyschuurtje gekocht en verder heb ik overal parels gezet met de Perlen pen.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- antique linen
- black soot
- stormy sky
- victorian velvet

Oh en eindelijk gaat de zon hier schijnen............ Heerlijk na al die regen. Al heeft de tuin nog nooit zo groen gezien!

Fijne weekend allemaal, geniet ervan.

Liefs Hélène






22 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Helene.

Liefs Riet.

Folkje zei

Hij is prachtig, je bent weer goed bezig, helemaal toppie!

fijn weekend.

groetjes
Folkje

Fieneke zei

Hele leuke kaart! Mooi gemaskerd. Enne hier nog geen straaltje zon :(
Groetjes en een fijn weekend
Fieneke

Patricia zei

Deze vind ik echt SUPER SUPER mooi Helene!!!!!!
Groetjes Patricia

Annemarie en Merit zei

Het is een feestje om naar deze kaart te kijken zo leuk!!
Heerlijk he dat zonnetje, inderdaad de tuin ziet lekker groen maar het onkruid tiert ook welig morgen maar eens flink aan de slag.

Liefs annemarie en Merit

Cards by Jol zei

prachtig Héléne, schitterende details.

groetjes jolande

Marianne zei

Prachtig is je kaartje geworden.
liefs, Marianne

Lia zei

Schitterende kaart, je hebt goed je best gedaan met al die stempels,
groetjes Lia

Marian zei

Ziet er stijlvol uit prachtig
Groetjes

Miranda zei

superleuke kaart helene, erg gaaf, die met de zeemeermin en zeepaardje is ook top (ben dol op zeemeerminnen)
allemaal weer helemaal super
gr
Miranda

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, het is een echt schilderijtje geworden, wat is die leuk zeg! Groetjes en fijn weekend, Ankie

Gretha zei

Wowww SCHITTEREND, ik heb er verder geen woorden voor.
Liefs Gretha

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een beauty is ook dit weer! Jij maakt altijd zoveel werk van je kaarten. Geweldig gewoon.
groetjes, Maaike

C@ro zei

Wow wat een bjoetie!

lieve groetjes van Caro

anja zei

wauw toppie hoor
gr anja

Elizabeth zei

Beautiful card! Love the scene you made! Hugs, Elizabeth

arjette zei

Wat een super leuk kaartje zeg, schitterend!!!!

gr. arjette.

dieke zei

Helemaal geweldig, Hélène!!
Jij bent er toch zo goed om zo'n kaart te bedenken en dan zo mooi uit te voeren!!

Groetjes van Dieke.

crea-elma zei

Hoi hoi,

Lijkt wel schilderijtje, m.a.w. supers!!

groetjes Elma

Crealett zei

Hoi Helene, wat een supermooie kaart. Je maakt er altijd weer iets bijzonders van. Top!

Lieve groetjes, Alette

Crealett zei

Hoi Helene, wat een supermooie kaart. Je maakt er altijd weer iets bijzonders van. Top!

Lieve groetjes, Alette

beahobby zei

Ook ik vindt dit een super mooie kaart.
Groetjes,
Bea