woensdag 2 mei 2012

Stoere Boef

Hoi hoi,

Vandaag eens iets heel anders, zowel de stempel als de kleurtechniek. Ik heb een kaartje gemaakt met een stempel van Boefje en ingekleurd met Copic markers.
Het papier is van My minds eye - Breeze, het touw en de brad links bovenin zijn hier ook van. Voor het inkleuren van deze Stoere Boef heb ik de volgende kleuren gebruikt:

Gezicht: E000 - E00 - E02 - E11  (en ook de benen, armen en buik)
Vlekken gezicht: E43 - E42
Kleding groen: YG17 - YG13 - YG11
Kleding bruin: E47 - E44 - E43 - E42
Schoenen: C0 - C1 - C3

De Boefje stempels zijn bij Maaike van Scrap my dream in de workshopruimte verkrijgbaar, heb je interesse, neem dan even contact met haar op.

Een kort bericht, maar wij zijn de houten vloer in de olie aan het zetten, en ik moet dus snel verder ;-)

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

15 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige stoere kaart is dit.

Liefs Riet.

C@ro zei

Wat is dit een gaaf kaartje!
Ik vond die boefjesstempels nooit leuk, maar ik geloof dat ik spontaan mijn mening ga herzien. :)
Super stoer voor een kleine man!

Debby zei

wat een leuke maar vooral stoere kaart. leuk afdrukje en de kleuren combo vind ik ook super

liefs Debby ♥

Lia zei

Leuke stoere kaart, met een stoer boefje,
groetjes Lia

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, wat is ie leuk!!! En mooi ingekleurd ook, super hoor. Groetjes, Ankie

Erica ♥ zei

Zeker een stoere kaart, mooi hoor :)
Grtjs Erica.

Saskia zei

och wat een lekker stoer kaartje.
Knuff Sas

sjanie zei

Wat een leuke jongenskaart, Hélène.
Succes met je vloer.

Groetjes,
Sjanie

Leny Hempen zei

Wat een gave stoere kaart Helene.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

wat een leuke kaart, stoer mannetje, heel mooi ingekleurd, knap hoor met de copics.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Ontzettend stoer en leuk!
Groetjes Jolanda.

arjette zei

Wat een onwijs leuk kaartje zeg, lekker stoer!!!!

gr. arjette.

Marian zei

Stoere kaart en mooi kleuren gecombineerd
Marian

Henriëtte zei

Wat een grappige stoere kaart heb je gemaakt.

Groetjes Henriëtte

Willemijn zei

Ineens kwam ik op je blog en wat een leuke dingen maak jij zeg! Mn complimenten... Ben meteen je volger geworden! Liefs Willemijn