woensdag 23 mei 2012

Sewing room


Hoi hoi,
Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het blog van Scrap my Dream. Ik heb hiervoor deze kaart gemaakt helemaal in de Sewing stijl.
De volgende materialen heb ik hiervoor gebruikt:

Stempel: Magnolia, Eline's huis
Stans: Tim Holtz - Sewing room, Sewing Edge, Nestabilitie
Overig: touw, kledinghanger Tim Holtz, Perlen Pen, knoopjes

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- antique linen
- seedles preserves
- black soot

Leuk dat jullie weer even langskwamen, en alvast bedankt voor jullie reacties ;-)

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

21 opmerkingen:

Cards by Jol zei

gaaf kaartje Héléne, leuk met de zigsteekjes erbij.

groetjes jolande.

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart.
liefs, Marianne

Henriëtte zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt zeg. Superleuk met alle naai attributen.

Groetjes Henriëtte

Fieneke zei

Erg leuk, wat een leuke details!
Groetjes fieneke

Ankie vd Polder zei

Oh, dit is leuk gedaan Hélène. Echt gaaf, en mooie kleuren ook. Groetjes, Ankie

Crealett zei

Wauw Hélène, wat is dit een supermooie kaart zeg. Top...

Groetjes, Alette

Crealett zei

Hoi Hélène, nog ff een vraagje, de dies van Tim Holtz die je hebt gebruikt, zijn die dik of dun? Dunne schijnen namelijk ook door de Double Do te kunnen (en die heb ik namelijk...).

Groetjes, Alette

Gretha zei

Een topkaart heb je weer gemaakt en wat een leuke details heb je gebruikt zo bijelkaar.
Je vorige kaart is ook om te smullen :)
Prachtig ingekleurd alletwee.
liefs Gretha

Riet zei

Wat is dit een prachtige kaart Helene.

Liefs Riet.

Kizzy zei

Wauww wat een schitterend kaartje, de details zijn prachtig!
Liefs Kizzy

Myriam zei

Ik vind het een enorm leuk en origineel kaartje! Tilda is prachtig ingekleurd en je hebt erg leuke details toegevoegd.
Liefs, Myriam

crealinedance zei

Hallo gave kaart.Gr.Nel

Aletta zei

Prachtige kaart, superse details en geweldig hoe je de Tilda heb verwerk bovenin de hoek.

Groetjes Aletta...

Miranda zei

wat een gave kaart Helene, echt toppie leuke border met die schaar, had hem nog niet gebruikt gezien, maar hij kan op de verlanglijst ;)
gr
Miranda

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, ik vind je kaart helemaal super! Dankjewel dat je deze ter illustratie voor mijn sjoppie hebt gemaakt!
Laat de bestellingen nu maar binnen komen, ha, ha!
groetjes, Maaike

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

arjette zei

Wat een ontzettend mooi kaartje, super hoe alles bij elkaar pas met alle naai attributen, heel leuk gedaan!!

gr. arjette.

Astrid zei

wat een schitterende kaart zeg, prachtige details !!

liefs Astrid

sjanie zei

Wat een schitterende kaart, Hélène.
Leuke details.

Groetjes,
Sjanie

Jolanda Cuper zei

Wow super wat een onwijs leuke kaart!
Groetjes Jolanda.

Laura zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ik ben even aan het bloghoppen, heb een beetje achterstand opgelopen vanwege mijn vakantie in Nederland. Ik word helemaal blij van al het moois dat ik zie!

Hugs, Laura