donderdag 3 mei 2012

Pearl Tilda

Hoi hoi,

Tussen de bedrijven door dit kaartje gemaakt, de vloer is inmiddels opgewreven en ziet er weer erg mooi uit. Met een gezin en een hond wordt zo'n vloer toch nog snel kaal, maar voorlopig kunnen we er weer even tegen.
Ik zag een aantal weken terug een nieuwe Challenge bij Totally Tilda en dacht, daar ga ik weer eens aan mee doen. Maar door alle drukte schoot het er toch weer bij in, nu zag ik dat je tot 5 mei kan inzenden, dus gister toch maar even een kaartje gemaakt. Ik heb hiervoor Pearl Tilda gebruikt, het idee van Tilda op de ton heb ik gezien bij Claudia, ik vond dit zo'n leuk idee dat ik het ook voor mijn kaart gebruikt heb. Uiteraard heb ik de layout helemaal Hélène stijl gemaakt ;-)
Ik heb voor de vorm van de kaart de Cherish pons van Martha Stewart gebruikt. Het scrappapier is van My minds eye en staat bij Maaike in de webwinkel als aanbieding.

Met deze kaart wil ik dus meedoen met de challenge bij Totally Tilda #45 Stitching

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

20 opmerkingen:

C@ro zei

Wowie, wat een gave weer!
groetjes van Caro

Riet zei

Schitterende kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart is dit zeg, ik vind hem heel erg mooi.
Mooie kleuren en details.
Grtjs Erica.

arjette zei

Wat een mooi kaartje zeg, schitterend!!! Leuk zo, Tilda op die ton!

gr.arjette.

Miranda de Groot zei

Een prachtig kaartje.
Groetjes Miranda

Cards by Jol zei

wat een mooierd is dit weer, ik heb gelijk het liedje van de kleine zeemeermin in mijn hoofd.
"diep in de zee......."

groetjes jolande

Trudy zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt !
Groetjes Trudy

Lori zei

Your card is so beautiful, I love mermaids and you've coloured her so brilliantly, thanks for joining our stitching challenge at Totally Tilda and Good Luck!

Geertje zei

Wauwwww wat een super mooie kaart!!!! Heel veel succes met de wedstrijd, deze maakt zeker een kans.
Groetjes Geertje

Ankie vd Polder zei

Wat een gave kleuren zo bijelkaar. Ik vind het een geweldig kaartje geworden. Groetjes, Ankie

Marianne zei

Beeldschoon kaartje is dit.
liefs, Marianne

Linda van der Velden zei

leuke kaart! mooie kleuren en mooie details!

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Kirsty-Anne Davies zei

Hi She is beautiful ! I love your lace simply gorgeous ! Super design too with your stitching thanks for joining in on the fun at the Totally Tilda Challenge Blog ;0)

Henriëtte zei

gave kaart weer Hélène.

Groetjes Henriëtte

Mandy zei

Helene your card is absolutely gorgeous, so sweet and pretty.
Thanks for joining us at Totally Tilda :)
hugs Mandy xx

Laura zei

Een schitterend kaartje, Helene! Wat zijn die nieuwe Magnolia stempels toch mooi!

Hugs, Laura

dieke zei

Wat een ge-wel-dige kaart!
Als dit geen winnaar is, dan weet ik het niet meer.....

Groetjes van Dieke.

stampingdutchgirl zei

Wat een schitterend kaartje weer Hélène!
groetjes, Maaike

HandmadebyTLC zei

I LOVE this design and the colors too! I would love to know how you achieved the pattern around the outside edge with all of the perfect holes and design? Is this a Die?
Thanks for sharing again! LOVE IT!
Hugs
Tammy Louise