woensdag 16 mei 2012

Meant to be

Hoi hoi,

Maaike van Scrap my Dream heeft een aantal Lili of the Valley stempels in haar assortiment opgenomen. Deze staan niet in de webwinkel, maar heb je interesse dan kun je vrijblijvend een mailtje sturen naar Maaike.

Ik heb voor deze kaart de stempel "meant to be" gebruikt en ingekleurd met distress inkt. Voor de wolkenachtergrond heb ik een malletjes getekend en uitgeknipt, daarna met een make-up sponsje en stormy sky de lucht gemaakt.
Het papier is van My minds eye - Be Happy. Voor de details heb ik meerdere doohickeys van Magnolia gebruikt. De diverse tekststempels zijn van Eline's huis.
De parels zijn gemaakt met de Perlen pen.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- victorian velvet
- bundle sage
- stormy sky
- antique linen
- peeled paint
- forest mos
- black soot

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart,

Liefs Hélène

17 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wow schitterend !
Prachtig ingekleurd en een super kaart!
Groetjes Jolanda.

Marianne zei

Wat en lief kaartje en je hebt hem prachtig ingekleurd.
liefs, Marianne

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart weer zeg! Stempel is prachtig en het inkleuren nog mooier. Krijg spontaan zin in lente

Groetjes Henriëtte

Ankie vd Polder zei

Oh Hélène, wat is ie schattig! Ik ga zo direct even kijken wat ik kan maken. Ik heb gisteren het scooterduo van LOTV van Maaike in mijn brievenbus gekregen. (Dan kon ik vandaag eindelijk weer even tijd voor mezelf pakken, want dat is er de laatste dagen ernstig bij ingeschoten) Groetjes, Ankie

Geertje zei

Wauuwww wat een beauty!!!!!!!!
De stempel is helemaal om op te vreten, zo schattig.
Groetjes Geertje

sjanie zei

Wat een super lief kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

Marianne zei

Dit is weer een feestje om naar te kijken Hélène! Wat kun jij dit toch prachtig zeg..... Wat een lief kaartje!
groetjes Marianne.

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Scrap Girl Online zei

Hoi Helene,
Wat een schatje heb je weer gemaakt!
Ik ben van de week ook bezig geweest met wolken en een stukje stamp pad, maar gaf niet echt het resultaat dat ik wilde. Zal de volgende keer ook eens met een make-up sponsje proberen is wat zachter.
Groetjes Helga

Riet zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Helene.

Liefs Riet.

Marian zei

Het is een beauty prachtig
Groetjes

Paula zei

Hoi Hélène,

Wat een plaatje weer !! Super!
Liefs Paula

Aletta zei

Wat een prachtige schattige kaart.

Groetjes Aletta

marja zei

Wooow wat een schitterend kaartje!!!
Een super stempeltje heb je gebruikt!!!

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt, geweldig mooi zeg!!!!
Ik heb een mailtje gestuurd hoor, ik vind ze zoooo lief!

gr. arjette.

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi dat is een leuke .gr.Nel