zondag 27 mei 2012

Fijne Pinksteren


Hoi hoi,

Eerst een leuk nieuwtje...... Ik behoor sinds deze week bij het Designteam van
Cuddly Buddly. Ik ben hier echt ontzettend blij mee!


En dan deze kaart die ik jullie wil laten zien. Het is een beterschapskaart met een eenvoudige layout. 
Het afdrukje wat ik heb gebruikt is Tilda with Bike uit de Lazy summer days collectie. Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.

Papier: Maja Design
Stans: Nestabilitie ovaal + ovaal schulp, Die-namics bloemen, 
Pons: EK succes photo corner
Overig: Perlen pen, doily

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
tattered rose, vintage photo, aged mahogany,
stormy sky, antique linen, barn door,
black soot.

Dan wil ik jullie allemaal hele fijne Pinksterdagen wensen!
Met dit prachtige weer gaat dat zeker lukken.

Liefs Hélène





18 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een prachtig kaartje is dit.
liefs, Marianne

Lia zei

Een heel lief kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Lia zei

Sorry, natuurlijk jij ook fijne Pinksteren,
groetjes Lia

Miranda de Groot zei

Een heel mooi kaartje.
Gefeliciteerd met je plek in het DT.
Groetjes Miranda

marjoleincreatief zei

Gefeliciteerd. cuddly budly is sooo cute! Ben benieuwd naar je creaties!!!
Groetjes marjolein

crealinedance zei

Gefeliciteerd met je DT schap,leuke kaart en ook fijne dagen.gr.Nel

arjette zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg, schitterend!!!
En wat super gaaf dat je bij het cuddly Buddly team zit, geweldig!!!
Heel veel succes en plezier maar dat gaat vast en zeker lukken!!!
Fijne pinksterdagen, lekker genieten van het heerlijke weer!!

gr. arjette.

Crealett zei

Hoi Hélène, wat weer een prachtige kaart.... En je hebt je layout van je blog ook erg leuk veranderd. Siper.

Groetjes en fijn Pinksterweekend, Alette

Marjan zei

Lief kaartje weer.
En gefeliciteerd met je DT-schap bij Cuddly Buddly.

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat is dit weer een prachtig kaartje,lief dat meisje zeg,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Marian zei

Gefeliciteerd leuk vooe je
EN je kaart is heel mooi
Groetjes

Paula zei

ooo helene wat een prachtig kaartje weer zit hier te kwijlen hihi. Jullie ook fijne dagen !

Janny zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt deze week zeg,gefeliciteerd met het DT schap, en natuurlijk hele fijne pinksterdagen, liefs Janny

Cards by Jol zei

gefeliciteerd, we gaan nu dus ook lieve beertjes op je kaarten zien?
je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt.

groetjes jolande

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène,
Wat een fantastische kaart heb je weer gemaakt!
Van harte gefeliciteerd met je DT lidmaatschap bij Cuddly Buddly! Ik had je al persoonlijk gefeliciteerd, maar ik ben erg blij voor je (zo lang je ons team maar niet verlaat, ha, ha!) . Veel succes daar!
Fijne Pinksteren!
Maaike

Laura zei

Van harte proficiat met je DT membership bij Cuddly Buddly! Heel veel succes en vooral veel plezier! Dit is ook weer zo'n leuke kaart!

Hugs, Laura

dieke zei

Hoi Hélène,

Gefeliciteerd met je DT-lidmaatschap bij Cuddly Buddly!
Hartstikke leuk voor je!
Ze hebben er ook schattige stempeltjes en digi's, moet ik zeggen.

Groetjes van Dieke.

dieke zei

En dan vergeet ik te zeggen dat ik je kaart zo gaaf vind!

Groetjes van Dieke.