dinsdag 22 mei 2012

EKEF #116 Kleurenuitdaging

Hoi hoi,

Het is weer dinsdag en dus start er bij EKEF weer een nieuwe challenge. Deze week is het thema: Kleurenuitdaging met wit - kraft - en één kleur (lees op het blog de regels goed!)

Sponsor van deze week:

Voor de challenge heb ik een afdrukje van Lili of the Valley gebruikt en ingekleurd met distress inkt.
Verder heb ik het volgende gebruikt:
papier: witte linnenkarton. kraft
stansen: Marianne Design, doohickeys
stempel: Lili of the Valley, Papermania (tekst)
overig: Perlen pen, lint

Ben je ook zo benieuwd naar de andere voorbeelden van team roze? Neem dan snel een kijkje op het BLOG.
Fijne dag allemaal en veel plezier met deze uitdaging.

Liefs Hélène

18 opmerkingen:

Debby zei

mooie aparte kaart
weer ens wat anders als vierkant
ik vind hem super leuk geworden

liefs Debby

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt zeg. Ook je kaart van je vorige post is schitterend. Had ik nog niet op gereageerd, maar sinds het nieuwe blogger mis ik nog al een hoop. Kan er maar niet aan wennen.

Groetjes en een fijne zonnige dag.
Henriëtte

Peggy zei

Alweer een prachtig kaartje heb je gemaakt! Heel mooi ingekleurd.
Groetjes,

Peggy *Mollemieke*

Lia zei

Prachtig mooi kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Cards by Jol zei

wat mooi Héléne, kraft en wit vind ik zo mooi bij elkaar, lief afdrukje.

groetjes jolande

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Helene.

Liefs Riet.

Bernadet zei

prachtige kaart Héléne. Mooi deze bloemvorm

crealinedance zei

Hoi Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt.Gr.Nel

arjette zei

Wwaauuuwww wat een lieffie Hélène, heel mooi!!

gr. arjette

Patricia zei

Wat een super leuke kaart weer zeg!!!!!
PRACHTIGE kleuren.
Groetjes Patricia

Marian zei

Ziet er prachtig uit, mooi model
Groetjes

Ellen zei

Wat een leuke kaart Hélène! Mooie kleurencombi heb je gekozen.
Groetjes Ellen

Ankie vd Polder zei

Hij is weer al zo mooi Hélène. Gaaf hoor. Ik heb mijn bijdrage voor EKEF zojuist ook geplaatst. Zou dit dan eens een keer een winnaar zijn? Groetjes, Ankie

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat heb je dat schitterend gedaan! Ik zou er bijna jaloers op worden!
groetjes, Maaike

*mieke* zei

Deze kaart is erg mooi! Mijn oog viel er meteen op toen je hem had geplaatst! Ben dol op LOTV, moet ze ook eens vaker gaan gebruiken.
Groetjes Mieke

Aletta zei

Prachtige kaart en geweldig mooi ingekleurd.

Groetjes Aletta

sjanie zei

Heel leuk kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

Petra zei

Wat een prachtig kaart, super leuke vorm en prachtig ingekleurd!!
Liefs Petra