dinsdag 8 mei 2012

EKEF #114 Al... een gelukkig paar

Hoi hoi,

Nog even deze blog posten voordat ik mijn bed induik. Ik kom net de nachtdienst uit, en zit nog even aan een kop thee voordat ik ga liggen.
Het is weer dinsdag en dus start er bij Elke Kaart een Feestje weer een nieuwe challenge, met deze week als thema "Al ..... een gelukkig paar".


Sponsor van deze week is:

Ik heb voor deze kaart het afdrukje "hedgehog love" gebruikt en ingekleurd met distress inkt. Het papier is van My minds eye. Verder heb ik doohickeys van Magnolia, creatables van Marianne Design en Nestabilities van Spellbinders gebruikt.

Team roze heeft weer erg mooie voorbeeldkaarten gemaakt, neem maar snel een kjjkje op het blog.

Dan ga ik nu snel mijn bed opzoeken.... Weltrusten... ahum.. fijne dag allemaal! ;-)

Liefs Hélène




17 opmerkingen:

Fieneke zei

Welterusten! En wat een lief kaartje,super!
Groetjes Fieneke

Riet zei

Schitterende kaart,leuk die stempel,mooi papier en details.

Liefs Riet.

Patricia zei

PRACHTIG en lief kaartje!
Slaap lekker......
Groetjes Patricia

Aletta zei

Prachtige kaart voor een prachtig paar.

Groetjes Aletta

sjanie zei

Wat een lief kaartje, Hélène.
Slaap lekker.

Groetjes,
Sjanie

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart, en de stempel
is zoooo schattig :)
Grtjs Erica.

arjette zei

Waauwww Hélène, wat een super mooi kaartje!!! Ik vind die digi wel super lief hoor!! Mooi ingekleurd ook! Kortom, het is wéér een plaatje!!!!

gr. arjette.

Cards by Jol zei

lief kaartje heb je gemaakt, mooi weer.

groetjes jolande

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend kaartje, en wat een leuk dp heb je gebruikt. Hoop dat je inmiddels weer 'bijgeslapen' bent. Groetjes, Ankie

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Renata van Miltenburg zei

Zo lief dit kaartje met al die soorten mooie harten! Enig.

Liefs, Renata

Laura zei

Wat een schatje! Zo'n lief kaartje met dat mooie paper van My Mind's Eye en zo'n leuke stempel! Prachtig gedaan weer!

Hugs, Laura

marja zei

Wat een schattig kaartje, zo lief de twee egeltjes!!!

Lieve groetjes Marja.

*mieke* zei

Lekker geslapen! Je kaart is erg mooi en al die hartjes maken het heerlijk romantisch!
Groetjes Mieke

Bernadet zei

schitterende kaart met deze 2 tortelduifjes!!

Ellen zei

Het is een schatje Hélène!
Wat een leuk koppel!
Groetjes Ellen