woensdag 9 mei 2012

Coole Edwin

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart(en), zo leuk om te lezen. Inmiddels ben ik weer helemaal bijgeslapen en met het weer van vandaag maak ik er maar een knutseldag van ;-)

Vandaag is het mijn beurt om een creatie te plaatsen op het blog van Scrap my Dream, hier heb ik deze kaart voor gemaakt. Deze keer geen Tilda, maar weer eens een Edwin. Vorige week heb ik bij Creacarina een aantal Magnolia's gekocht uit wat oudere serie. Carina gaat er mee stoppen en geeft 35% korting op de gehele bestelling, dus óók op de Magnolia's.

Ik heb deze coole Edwin ingekleurd met distress inkt. Het papier is van My minds eye - Be amazing en de grote Paris stempel is van Tim Holtz - i see Paris. Ik heb deze gestempeld op kraft papier en de randen bewerkt met walnut stain en de blendingtool. Het touw is ook van de Be amazing serie.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- antique linen
- vintage photo
- black soot
- rusty hinge
- evergreen bough

Het valt er inmiddels hier met bakken uit, en dochterlief heeft haar regenbroek op school laten hangen.... zucht! Dat wordt dus een natte broek.

Fijne (knutsel) dag allemaal,

Liefs Hélène

14 opmerkingen:

Marianne zei

Prachtig gedaan dit kaartje.
liefs, Marianne

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje, lekker stoer!

liefs, Merit en ANnemarie

Ankie vd Polder zei

Hij is leuk Hélène, echt een jongenskaart. Dat vind ik toch altijd nog een lastige categorie net als velen met mij begrijp ik van de blogs. Groetjes, Ankie

arjette zei

Ik zag hem net al op facebook, wat een leuke stoere kaart!!!

gr. arjette.

Fieneke zei

Super leuk zeg, wat en leuke dingen bij elkaar gebruikt!
Groetjes Fieneke

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Aletta zei

Wat een stoere Edwin op deze prachtige kaart. Geweldig hoe je de eifeltoren heb verwerkt als een pakketje..

Groetjes Aletta

sjanie zei

Echt een stoere jongenskaart hoor Hélène.

Groetjes,
Sjanie

Leny Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Helene.
Echt geweldig.
Een heerlijke stoere kaart.

Gr Leny Hempen

crealinedance zei

Hoi hoi is weer een mooie.Gr.Nel

Cards by Jol zei

mooi kaartje weer, leuk de eifeltoren op het kraft.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtige kaart,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène,ik vind hem weer helemaal toppie! Wat weet jij toch goed met kleuren om te gaan!
groetjes, Maaike

Dina zei

wauh een prachtige kaart super