woensdag 30 mei 2012

Beterschap

Hoi hoi,

Voor het blog van Scrap My Dream heb ik deze voorbeeldkaart gemaakt.
Het is een beterschapskaart geworden.
Daar voel je je toch altijd beter door als Tilda met prachtige roze op je deurmat ligt? ;-)

Voor deze kaart heb ik de volgende spulletjes gebruikt:
Stempel: Magnolia Tilda in the garden, 
tekst: Different colours
Stans: Doohickey's rand en bloemen, Creatable LR0192
Overig: Perlen pen, knopen, EK succes photo corner

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
antique linen - victorian velvet - peeled paint
forest moss - black soot

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart,

Liefs Hélène

17 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een SCHATJE weer zeg!
Mooie kleurcombi, en je lay out van je blog is ook HEEL MOOI!
Groetjes Patricia

Cards by Jol zei

mooi kaartje Héléne, daar moet je toch wel van opknappen?

groetjes jolande

Miranda de Groot zei

Van zo'n mooie kaart knap je meteen op.
Groetjes Miranda

Marianne zei

Ik vind hem prachtig geworden.
liefs, Marianne

Lia zei

Prachtig kaartje, leuke sketch,
groetjes Lia

Geertje zei

Van dit kaartje zal de zieke zeker opknappen. Hij is geweldig geworden.
Groetjes Geertje

Henriëtte zei

supermooie kaart weer zeg. Daar knap je inderdaad heel snel van op volgens mij.

Groetjes Henriëtte

Ankie vd Polder zei

Goeiemorgen Hélène, het is je alweer gelukt zo'n geweldig kaartje te maken. Ik vind jouw kaartjes eigenlijk altijd mooi en ben ook altijd heel nieuwsgierig naar het volgende. Groetjes en geniet nog even van het mooie weer (als je tenminste niet hoeft te werken) Ankie

Neline zei

Wat een pracht kaart weer! Deze stempel blijft toch ook wel een toppertje, mooie layout heb je ook gemaakt.
En inderdaad........van deze kaart knap je zeker op!!!
groetjes
Neline

sjanie zei

Een kaart is altijd leuk als je ziek bent, en zeker zo''n mooie kaart.

Groetjes,
Sjanie

arjette zei

Wat een lieffie zeg, hier wordt je acuut beter van LOL

gr. arjette.

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart heb je er van gemaakt, ziet er heel mooi uit, ik zou er zeker van opknappen als ik me even minder zou voelen.
Groetjes Saskia

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Hélène !!!
Lief afdrukje, prachtige kleuren, echt super !!

liefs Astrid

Ann zei

Prachtige kaart, Hélène!
Ik miste je kaarten op de hyves van het zelfgemaakte kaartenclubje, dus kom ik ze hier maar bekijken. Ik hou wel van jouw stijl.

Ann

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, gelukkig ben ik niet ziek, maar anders zou ik je kaart best willen ontvangen!
Hij ziet er weer super uit!
groetjes, Maaike