maandag 28 mei 2012

1ste kaart voor Cuddly Buddly - First card for Cuddly Buddy


Hoi hoi,

Vandaag kan ik mijn eerste kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor Cuddly Buddly.
Het is een kerstkaartje geworden met een digi van Eline's winter toddlers
Ik vond dit afdrukje zo leuk dat ik er gelijk mee aan de slag ben gegaan.

Wat heb ik allemaal gebruikt:
Digi - Sledge
Papier: wit linnenkarton
Bazzil kraft
Tekststempel: Eline's Christmas
Voor de bloem heb ik de CR1201 7 keer uitgedraaid en op elkaar geplakt, beetje modelleren 
en je hebt een prachtige bloem.
Overig: Perlen pen, touw

Voor het inkleuren heb ik distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany- barn door
stormy sky, walnut stain, frayed burlap, weatered wood.


Hierboven nog een close-up van de bloem.

Bedankt voor jullie felicitaties op mijn vorige bericht, leuk te lezen!

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart,

Liefs Hélène

19 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een leuk kaartje Helene.

gr. Silvia

Folkje zei

Leuk kaartje heb je gemaakt!

groetjes
Folkje

arjette zei

Dat ziet er weer super leuk uit zeg!!!
Pppfff met dit warme weer aan de kerstkaartjes?? Je moet maar zin hebben LOL

gr. arjette.

Miranda de Groot zei

Ziet er heel mooi uit.
We lijken wel gek om met dit weer kerstkaartjes te maken he? Ik doe het ook hoor hihi.
Groetjes Miranda

Riet zei

Wat eeen prachtig kaartje,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

crealinedance zei

Hallo mooie kerstkaart.Gr.Nel

Leny Hempen zei

Een super leuk kaartje Helene.
Echt geweldig.
Heb een fijne avond.

Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

wat een mooi, schattig kaartje Héléne, ik ben gek op Eline's Toddlers,

groetjes jolande

Marian zei

Vind je kaart prachtig
Groetjes

sjanie zei

Wat een leuk kerstkaartje. Je vorige kaartje vond ik ook heel mooi.

Groetjes,
Sjanie

Gretha zei

Wat is ie leukkkkk!,
Prachtige layout en die bloem......... Die heb je prachtig in elkaar geflanst ;)
Ik vind het zeer geslaagd.
Liefs Gretha

Ankie vd Polder zei

Wat een schatje! Groetjes, Ankie

Laura zei

What a CUTIE! Een super leuk kerstkaartje!

Hugs, Laura

Jolanda Cuper zei

Knap van jou dat je zo'n schitterende kerstkaart kunt maken midden in de zomer!
Dat lukt mij nooit!
Groetjes Jolanda.

M@rjan zei

Wat een ontzettend schattig kaartje is dit geworden! Je bloem is prachtig!

Groetjes, Marjan

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, zoals gewoonlijk weer een prachtige kaart!
groetjes, Maaike

marja zei

Wat een geweldig kaartje, schitterend!!!!

Lieve groetjes Marja.

Ann zei

Wat een prachtig kerstkaart! En bedankt voor de tip om de bloem te maken.

Groetjes,

Ann

Pop, Paper, Scissors zei

Fabulous card, with all the detail. Lover your coloring.