donderdag 12 april 2012

Zomaar een kaartje

Hoi hoi,

Nog even snel een kaartje posten voordat ik naar Rotterdam vertrek voor een gezellige avond met het DT team van Scrap my Dream.
Ik heb getracht om tijdens de buien door een voorjaarskaart te maken, met het vrolijke papier van Magnolia. Het lint komt bij Intratuin vandaan en de hoekjes zijn met een EK succes pons gemaakt.
Tilda is ingekleurd met distress inkt, hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- antique linen
- seedles preserves
- weatered wood

Voor nu een fijne avond allemaal,

Liefs Hélène

13 opmerkingen:

Marjan zei

Hoi Helene,

Die heb je mooi gekleurd zeg !
Een heel leuk kaartje.

Groetjes en veel plezier bij het DT.
Marjan

Marianne zei

Ik vind je kaart prachtig.
liefs, Marianne

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje. Tot straks, Ankie

Miranda de Groot zei

Een erg mooi kaartje.
Groetjes Miranda

Janny zei

Wat een schatje lieve kleurtjes, ik wens je een gezellige avond liefs Janny

Marga50 zei

Wat een schat van een kaartje Hélene. Groetjes Marga.

Cards by Jol zei

heel mooi kaartje heb je gemaakt, fijne avond.

groetjes jolande

Henriëtte zei

Nou, dat is je dan tijdens de regenbuien supergoed gelukt. Schitterende kaart weer.
Gezellige avond vanavond.

Groetjes Henriëtte

sjanie zei

Leuk zo'n voorjaarskaartje met dit weer, dat houd de moed er een beetje in.

Groetjes,
Sjanie

Laura zei

Het is een pracht van een voorjaarskaartje! Heb je een gezellige avond gehad?

Hugs, Laura

C@ro zei

Ooooh wat een schatje!
Ik vond het erg gezellig gisteravond en helemaal leuk om je te ontmoeten.

Lieve groetjes van Caro

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Liefs Riet.

Annette zei

Wat een gaaf kaartje! Veel plezier in Zeist! xoxo Annette