zondag 15 april 2012

Uiltjes

Hoi hoi,

Gisteren ben ik met mijn vriendin naar de Art Specially event in Zeist geweest. We hebben een ontzettend leuke dag gehad en wat leuke spulletjes gekocht.
Aangezien ik de laatste tijd een "uilen- tik" heb (ik kleur ze, haak ze en verzamel ze), kon ik deze stempel van Art Impression niet laten liggen ;-)
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt. Het papier is van My minds eye - Breeze en ook de brad links bovenin is hiervan. De parels zijn gemaakt met Perlen pen en de kleine tags van Tim Holtz.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- evergreen bough
- pine needle
- broken china
- faded jeans
- peeled paint
- forest moss
- vintage photo
- walnut stain
- antique linen.

Fijne zondag verder,

Liefs Hélène

22 opmerkingen:

Tamara zei

Prachtig gedaan!
En wat een ontzettend leuke stempel!

Kitty zei

Inderdaad een leuk stempel,je heb er een toppertje van gemaakt.

Groetjes Kitty

Bernadet zei

Prachtige kaart Hélène.
Deze uiltjes zijn helemaal leuk zeg.

marion zei

Wat een keileuke stempel en wat een prachtig kaartje. Liefs, Marion

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt een lieverdje.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

An Smets zei

geweldig stempeltje, je hebt het geweldig ingekleurd.
Groetjes,
An

Cards by Jol zei

mooi kaartje, de uiltjes zijn zo leuk.

groetjes jolande

Aletta zei

Geweldige leuke stempel met als resultaat een prachtige kaart.

Gezellig je gisteren in het echie gesproken te hebben :))

Groetjes Aletta

Marga50 zei

Wat een hele leuke kaart en stempel. Groetjes Marga.

Marieke zei

Haha jij ook al verzot op uiltjes (me too ;-) ) Alle uiltjes wil ik maar hebben maar doe er vrij weinig mee haha, vind ik zonde! Deze stempel is echt super gaaf zeg!!! Mooi ingekleurd ook.

Groetjes van Marieke

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een grappige kaart is dat geworden! Wat een mooie kleurencombinatie hè!?
groetjes, Maaike

C@ro zei

Oooooh wat een leuke uiltjes!
Ik vind je kaart echt geweldig leuk.
groetjes van Caro

Scrap Girl Online zei

Super leuk kaartje en de uiltjes zijn idd erg schattig!
Liefs Helga

Marian zei

Ziet er prachtig uilerig uit hahahaha
Groetjes

Gretha zei

Wowww, jij bent snel zeg en wat is ie leuk geworden zeg.
Prachtige mal, prachtig gekleurd, kortom heel de kaart is prachtige ;)
Liefs Gretha

* Üla * zei

Heel schattig kaartje, Hélène.
Heel mooi heb je het ingekleurd en ook een leuk en fijn randje gebruikt.
groetjes Ula

marja zei

Wat een prachtig kaartje, de uiltjes zijn zooooo schattig!!

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Wat een ontzettend leuk kaartje zeg, super!! Die uiltjes zijn super schattig!!!

gr. arjette.

Lia zei

Een hele leuke kaart, de uiltjes zijn zeker heel leuk,
groetjes Lia

Riet zei

Wat een lief kaartje is dit.

Liefs Riet.

Folkje zei

Wat een leuke uitjes heb je en wat een mooi kaartje heb je er weer van gemaakt.
Leuk dat we elkaar gisteren even gesproken hebben in Zeist, ik heb me er zeer goed vermaakt en heb hier nu 2 tassen vol spulletjes staan, helemaal super!

groetjes
Folkje

Patricia zei

Wat een leukerds die uiltjes zeg!!!
PRACHTIGE kaart!!!!!
Groetjes Patricia