donderdag 5 april 2012

Nurse Tilda - Beterschap

Hoi hoi,

Vorige week kreeg ik de vraag of ik een aantal kaarten wilde maken, waaronder een aantal verjaardagskaarten kaarten . Daar ben ik nu dus druk mee bezig en wil ik jullie deze kaart vast laten zien.
Het afdrukje is nurse Tilda uit de Winner takes it all collectie en ik heb voor deze gekozen omdat de kaart voor een "zuster" is. Het papier is van Eline's winterhuis en de vlinderpostzegel van Eline's huis. De bloemen zijn van Wild Orchid en de swirl vna Magnolia. De "jarig" tekst heb ik op de computer en donker gemaakt met de blending tool en walnut stain. De klokstempel en wijzer zijn van Tim Holtz.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
- tattered rose
- vintage photo
- aged mahogany
- barn door
- weathered wood
- pumice stone
- antique linen

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

18 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind hem prachtig, wou dat ik zo kon inkleuren met distress.
Ben nog in de oefenfase.
liefs, Marianne

Riet zei

Wat is dit een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

prachtig kaartje Héléne.

groetjes jolande

Miranda de Groot zei

Prachtige kaart. Leuk idee met dat hoekje.
Groetjes Miranda

marja zei

Wat een prachtige kaart!!!!! Wat super leuk de klok in het hoekje.

Lieve groetjes Marja.

sjanie zei

Wat een mooi kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

Kizzy zei

Prachtig kaartje! Heel mooi papier, de stempel is heel mooi ingekleurd en net als de andere meiden vind ik die stempel in de hoek super leuk en creatief!
Liefs Kizzy

carla zei

Een zeer mooi kaartje Hélène.
Groetjes,
Carla

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje! Mooie kleuren ook. Groetjes, Ankie

Leny Hempen zei

Wat een geweldig leuk kaartje.
Vind hem echt super.

Gr Leny Hempen

arjette zei

Wat een onwijs leuk kaartje, super mooi!!!

gr. arjette.

marion zei

Wat een kei en keigaaf kaartje ! liefs, Marion

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Fijne paasdagen
Groetjes

Laura zei

Een pracht van een kaart ... as always! Fijne Paasdagen!

Hugs, Laura

Henriëtte zei

Wat een schatje weer zeg! Leuk ook hoe je die klok heb gemaakt.

Groetjes en fijne paasdagen,
Henriëtte

Berlinde zei

Wat een prachtige kaartjes maak je Hélène, ik ga je volgen zodat ik niks meer kan missen!
Lieve groetjes en fijne paasdagen,
Berlinde

Design by Esmee zei

Super kaartje Helene, je zou het kaartje maar krijgen....
fijne paasdagen
gr esmee

Bernadet zei

Prachtige kaart Helene!
Wel een heel erg toepasselijke digi dan hè