woensdag 25 april 2012

Not all those who wander are lost....

Hoi hoi,

Afgelopen weekend heb ik dit kaartje zitten maken met een afdrukje van Lili of the Valley. Ik heb hiervoor weer het papier van My minds eye gebruikt - Follow your heart - Be amazing en verder weinig details toegepast, omdat ik dit zonde vind van het mooie papier. De sterren zijn uitgestanst en de filmstrip is van Die-namics.
Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt, hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
- tattered rose
- aged mahogany
- black soot
- vintage photo
- wild honey
- scattered straw
- evergreen bough

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten, altijd leuk om te lezen! En ook zag ik dat ik er weer een aantal volgers bij heb.... Welkom! ;-)

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

13 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een geinig kaartje, leuk stempeltje ook.
liefs, Marianne

Riet zei

Wat een geweldige kaart,super stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Ankie vd Polder zei

Ik schreef bij Scrapmydream ook een reactie maar hier nog een keer: ik vind het een heel vrolijk kaartje geworden. Hij is gaaf! Groetjes, Ankie

Lia zei

Wat een grappig kaartje Helene, heel leuk,
groetjes Lia

marja zei

Wat een super leuk kaartje, geweldig leuk stempeltje!!

Lieve groetjes Marja.

Cards by Jol zei

super gaaf kaartje, leuk afdrukje mooi papier en leuk met de sterren erbij.

groetjes jolande

sjanie zei

Wat een leuke stempel, je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.

Groetjes,
Sjanie

Leny Hempen zei

Wat een gaaf kaartje Helene.
Ik vind hem echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart Héléne. Groetjes Marga.

arjette zei

Wat een super mooi kaartje weer zeg!!! Dat papier heeft inderdaad weinig méér nodig, is op zich al heel mooi!!!

gr. arjette.

*mieke* zei

Heel erg leuk weer! Ben dol op LOTV
Groetjes Mieke

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat een leuke, gave kaart.

groetjes Elma

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, wat een onwijs gave kaart is dit geworden!
groetjes, Maaike