woensdag 18 april 2012

Tilda with blanket

Hoi hoi

Na een heerlijke knutseldag gister wil ik vandaag één van de resultaten laten zien. Ik heb hiervoor Tilda uit de laatste collectie gebruikt en ingekleurd met distress inkt.
Het prachtige papier is van My minds eye Follow your heart - Be Happy. Het vogelhuis is van Tim Holtz, de enveloppe van Marianne Design en de swirl en bloemen van Magnolia.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
- tattered rose
- aged mahogany
- antique linen
- vintage photo
H2O : apple blossom

Dit is ook gelijk mijn eerste post op het blog van Scrap my Dream, al volger? Neem snel een kijkje want Maaike geeft een gave candy weg bij 100 volgers!

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

15 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterend lief kaartje.

Liefs Riet.

marja zei

Wat een prachtig geheel, schitterend!!

Lieve groetjes Marja.

Miranda de Groot zei

Het is weer een plaatje.
Groetjes Miranda

Henriëtte zei

Schitterende kaart weer. Moeten snel eens gezellig afspreken.

Liefs Henriëtte

sjanie zei

Een heel lief kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

M@rjan zei

Prachtige kaart in mooi papier! Leuke indeling ook!

Groetjes, Marjan

Leny Hempen zei

Een super lief kaartje Helene.
Het is echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Cards by Jol zei

wat is ze schattig, heel mooi kaartje.

groetjes jolande

*mieke* zei

Wat is je kaart mooi! Die kooi heb ik ook, zal hem eens voor het pakken leggen:-)
Groetjes Mieke

Marieke zei

Hoi Helene,

Wat een prachtige creatie weer, prachtig ingekleurd en mooie kleuren!

Groetjes,
Marieke

Marianne zei

Wat een mooi kart is dit.
liefs, Marianne

Folkje zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.
Het envelopje doet het toch erg leuk, zou ik 'm misschien toch maar kopen.

groetjes
Folkje

Bernadet zei

wat een schatje Hélène

arjette zei

Wauw zeg, wat een mooi kaartje, super!!!

gr. arjette.

Laura zei

Wat een lieffie! Heel mooi gedaan Helene!

Hugs, Laura